כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

חולון מעל הממוצע

אחוז הנדבקים בחולון הינו מעל הממוצע הארצי מכלל הבדיקות הארציות

עפ"י נתוני פיקוד העורף נכון להיום (ראשון, 5.7.20):

אחוז הנדבקים בחולון הינו מעל הממוצע הארצי מכלל הבדיקות הארציות

מוקדי ההדבקה המובילים – קריית אילון ותל גיבורים

מוטי ששון: "אני קורא לכל התושבים להישמע להנחיות למען בריאותם של כלל התושבים. העירייה תגביר את האכיפה על עטיית מסכות והתנהלות העסקים בהתאם לתו הסגול"

עפ"י נתוני פיקוד העורף נכון להיום, ראשון 5.7.20, יש בחולון 228 חולים פעילים כאשר 14 חולים נוספו ביממה הקודמת. מספר המבודדים עומד על 578, מתוכם 16 שנוספו ביממה האחרונה.


אחוז החולים בחולון מכלל הבדיקות שנעשו ביממה האחרונה בארץ עומד על 2.7% שהם מעל הממוצע הארצי, שעומד על 1.8%.

עוד עולה מהנתונים, כי בקריית אילון יש את המספר הגבוה ביותר של חולים בעיר והוא עומד על 37. השכונה השנייה במספר החולים היא תל גיבורים, שבה יש נכון להיום 24 חולים.

לאור המספרים המזנקים בעיר ובסביבה ובמיוחד בעקבות התחלואה הגבוהה בשכונות הנ"ל, הוחלט היום להגביר את האכיפה ברחבי העיר על עטיית מסכות במרחב הציבורי תוך מתן דגש לשתי השכונות.

בנוסף, תתבצע אכיפה על התנהלות העסקים עפ"י נהלי התו הסגול. במידה שהנתונים לא ישתפרו בימים הקרובים תשקול העירייה בנקיטת צעדים נוספים כמו סגירת גנים ציבוריים בשכונות שבהן תחלואה גבוהה ועוד.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem