כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

חולון עיר כתומה

אם הקצב ימשך חולון תהפוך לעיר אדומה

עפ"י נתוני פיקוד העורף נכון להיום (רביעי,8.7.20):

העמקה בנתוני התחלואה בחולון

מוטי ששון: "זוהי שעת חירום אמיתית ואם כולנו לא נתעורר ונציית להנחיות כלשונן – ביחד, המחיר יהיה כבד!"

עפ"י נתוני פיקוד העורף ניתן לזהות קפיצה משמעותית במספר התושבים המאומתים לקורונה בחולון כאשר מתחילת החודש (7 ימים) יש עלייה של 108 תושבים מאומתים.

נכון להיום, רביעי 8.7.20, יש בחולון 263 חולים פעילים כאשר 12 חולים נוספו ביממה הקודמת. מספר המבודדים עומד על 962, מתוכם 101 שנוספו ביממה האחרונה. אחוז החולים בחולון מכלל הבדיקות שנעשו ביממה האחרונה בארץ עומד על 3.7% .


עפ"י פיקוד העורף, מיקוד התחלואה בחולון הינו בכל העיר ולא שכונתי ואם יימשך קצב ההידבקות הנוכחי, כמות החולים בחולון תוכפל בתוך 8 ימים.

נכון להיום, ציון התחלואה בחולון הינו 8 והיא מוגדרת כעיר כתומה. במידה שהיא תגיע לציון 11 היא תהפוך לעיר אדומה.

ראש העיר מוטי ששון: "זוהי שעת מבחן לקהילה החולונית ומצב התחלואה בעיר תלוי רק בנו! עלינו להירתם כאיש אחד לשמירה על ההנחיות בכדי לבלום את התפשטות הנגיף."

לאור המספרים המזנקים בעיר החל אגף הפיקוח והשיטור העירוני בהגברת האכיפה ברחבי העיר על אי עטיית מסכות במרחב הציבורי ועל התנהלות העסקים עפ"י נהלי התו הסגול.

יצוין, כי מבין עשרות העסקים שנבדקו נמצא כי רובם מקפיד על הכללים.

העירייה פועלת בשיתוף פעולה עם משטרת ישראל ושני הגופים יצאו בקריאה לציבור להקפיד על קיום התקנות, לעטות מסיכה על הפנים במרחב הציבורי ולשתף פעולה עם השוטרים והמפקחים כחוק במהלך פעולות האכיפה.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem