כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

חולון על המפה!

המחליקים האולימפיים אלכסיי ביצ'נקו, יבגני קרסנופלסקי והיילי קופס השיגו את הקריטריון לאולימפיאדת החורף בבייג'ינג 2022

המחליקים יבגני קרסנופולסקי(33) והיילי קופס (19) השיגו בתחרות שהתקיימה בגרמניה את הקריטריון למשחקי החורף האולימפיים שיהיו בפברואר 2022 בבייג'ינג.

יבגני והיילי השיגו 167.08 נקודות. כדי להשיג את הקריטריון הם היו צריכים לסיים במקום הרביעי מבין הזוגות שהשתתפו. השניים עמדו במשימה אחרי עבודה אינטנסיבית עם המאמנת גלית חייט. עבור יבגני תהא זו הופעה שלישית במשחקי החורף האולימפיים.
המחליק האולימפי אלכסיי ביצ'נקו ישתתף גם הוא במשחקי החורף האולימפיים בבייג'ינג בהחלקה אמנותית לגברים, אחר שהשיג במרץ האחרון באליפות העולם בשבדיה, את הכרטיס עבור מדינת ישראל.

היכל הקרח ice peaks  הם נותני החסות לנבחרת ישראל. ענף ההחלקה על הקרח מתפתח מאד בשנים האחרונות כשמשטח ההחלקה החצי אולימפי שבפארק פרס חולון,

משמש לאימוני מחליקים אמנותיים וקבוצות הוקי קרח מכל הארץ, המתחם מארח מדי שנה את אליפות ישראל בהחלקה אמנותית ואת המחליקים האולימפיים בהגיעם לתחרויות בינלאומיות מה שממצב  את היכל הקרח ice peaks כמרכז ספורט קרח עולמי!

Ice Peaks – היכל הקרח של ישראל בחולון ובבאר שבע


פרטים נוספים באתר המתחם: www.icepeaks.co.il או בפייסבוק: "Ice Peaks"

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem