כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

חיים ואלינור בכור מחולון מזמינים אתכם להשתתף ולתמוך במסע וגיוס כסף להליך פונדקאות

אלינור וחיים זקוקים לכם כנסו ותתמכו בהליך גיוס הכספים עבורם

חיים ואלינור בכור מחולון מזמינים אתכם להשתתף ולתמוך במסע להבאת אח/אחות להילל אברהם. על מנת שהם יצליחו הם זקוקים לתמיכתכם בגיוס כסף להליך פונדקאות.

אני אלינור, בת 39, נשואה לחיים, אמא גאה להילל, מחנכת כיתה ה' בבית ספר לוי אשכול בחולון, שנה 18 במערכת החינוכית וחיים, בן 40 נשוי לאלינור, עובד בתחום המכירות מבינים שזו הדרך היחידה להביא ילד/ילדה לעולם.

אלינור אומרת לנו הכל החל בדצמבר 2010, אני, רווקה בת 28 עם גידול סרטני בצוואר הרחם, נכנסת לניתוח, חיים, גרוש +2 טס לאומן , שנינו טסים למקומות שונים, שנינו נאחזים באמונה שיהיה טוב…

הגידול הוצא, מועברת למחלקה, בשתיים עשרה בלילה קיבלתי דום נשימתי, הגעתי למצב שהתנדנדתי בין חיים ומוות, תוך 5 שעות נכנסתי לניתוח נוסף, העבירו אותי לטיפול נמרץ מורדמת ומונשמת, וחיים? הוא התפלל לזיווג, הרב אמר לו, "בעוד חודש תכיר אישה רווקה ותוך שנה תתחתנו…" אתם שואלים האם הוא צדק? אז כן, אני וחיים היינו חברים טובים עד גיל 18, למדנו יחד, בגיל 18 דרכינו נפרדו ובגיל 29 חודש אחרי הניתוח, חודש בדיוק אחרי הטיסה לאומן נפגשנו באירוע משותף, אחרי שלושה חודשים עברנו לגור יחד, אחרי שנה וחצי התחתנו…

שנה ראשונה הייתה קשה מנשוא, לא רציתי לוותר על ההרגשה לשאת בתוכי עובר, עברתי עשרה ניתוחים לנסות לתקן את הנזק שנגרם מהוצאת צוואר הרחם- ללא הצלחה, בניתוח האחרון ניגש אליי פרופסור משיח ואמר:" פונדקאות זו דרך להביא לעולם ילדים" אני לא מנתח אותך יותר, יצאתי מחדר הניתוח מבינה שזו הדרך ומקבלת את המתנה שהקדוש ברוך נתן לי וזה החיים עצמם! שבוע לאחר מכן חיים הציע לי נישואין.


מסע להבאת ילד לעולם בעזרת פונדקאית הוא הליך מורכב עם המון בירוקרטיה, וועדות, פגישות, חתימות, אבחונים, מכון פועה- כי רק דרך השם יש ברכה ובדיקות, הרבה מאד בדיקות… שנה שבה אתה חשוף וגלוי, שנה שבה כל כך הרבה אנשים נוגעים בך, בגוף, בנפש ואתה הופך למחקר מול כמות אדירה של סטודנטים לרפואה כדי שילמדו על המקרה וכדי שלא עוד אחת תעבור את זה! ומבין שזה חלק מהדרך, הדרך שתוביל אותך להורות שחלמת עליה.

280,000 שקל בקרן נאמנות, המסמכים מוכנים, נמצאה פונדקאית בעזרת מירב ואורית המלכות מ"מירב פונדקאות חובקת", יש אישור מהוועדה ואפשר לצאת לדרך. שלב תהליך הפריון הגיע, מה אומר??? וואו, כמות הזריקות, הורמונים של טירוף, תל השומר, שוב זריקות, שוב תל השומר, שאיבות, הפריה, החזרה- לא הצליחכל הסבב הזה כפול 5. שנתיים בתוך תהליך מייגע, כמה טוב אתה השם! כמה ניסיונות, כמה כוח, וכמה בכי של כאב שמתחפשים לפנים מרוחות בחיוך! נשארו עוד 2 עוברים, אם הפעם זה לא מצליח החוזה מבוטל- זה החוק. מחליטים ללכת לרופא פרטי, למלאך, לזה שיש לו ידיי זהב, פרופסור אדריאן שולמן, החזרה אחרונה בחוזה, מחזיר את שני העוברים האחרונים, אני והמלאכית מחזיקות ידיים, מתפללות שהפעם זה יצליח, חוזרות הביתה ומחכות לטלפון המיוחל… וזה הגיע, הכי חזק! הכי מרגש! הכי חי! אי אפשר לתאר מה קורה ללב ברגעים הללו, פשוט אי אפשר!

בגיל 10 כשסבא שלי נפטר הבטחתי לאבא שלי שאני אביא לו את הבן, משפחה של בנות, אחיות, אחייניות, וידעתי שאני אביא את הבן… מגיע רגע חשיפת העובר, מקדימה את הרופא ואומרת לו: "תראה הבטחתי לאבא שלי בן, רק נשים ובנות מקיפות אותו", והוא בנונשלנטיות עונה: " אהההה תגידי לאבא שלך שיש לו נכד", רגעעעע, לא אומרים את זה ככה… מה האחוזים שזה בן?- 99.9%, אי אפשר להתבלבל. החדר התמלא בבכי, שלי, של המלאכית וגם של הרופא.

אז חלפו להם 9 חודשים, הפשפש הקטן בועט, מתפתח, מעלה למלאכית את הסוכר והמלאכית שומרת לנו עליו מכל משמר! יום חמישי, 15.2.18, ל' בשבט, בשעה 11:00 מתקשרת המלאכית, "יש לכם שעה להגיע, מכניסים אותי לקיסרי", התיק מוכן, נכנסים לאוטו ונוסעים לבלינסון, מתפללים בדרך שהכל יעבור בשלום, מבינים את המשפט: "רק בריאות כל השאר בונוס", מגיעים לחדר הניתוח, מתלבשים ויושבים מאחוריה, מחכים לראות אותו, לגעת, לשמוע, לחבק, לאהוב.

בתאריך ל' בשבט – יום האם, בשעה 12:30 קיבלנו את האישור שהקדוש ברוך הוא היה אתנו לאורך כל הדרך! לקבל בן, בראש חודש ביום האם זה לא במקרה…"הכל רקם השם" קיבלנו את התכלית של החיים באמת! קיבלנו את המתנה השווה ביותר בעולם! קיבלנו את הילל אברהם.

בקרוב נחגוג להילל 4 שנים שבהם הוא מילא את חיינו באופן שאי אפשר לתאר במילים, ילד אהוב, פיקח וחכם, מלא בשמחת חיים ומלא בנתינה לאדם, לטבע ולבעלי החיים- מתנה אמתית!

2000 אנשים שיתרמו 100 ₪ ואנחנו נגיע ליעד.

לתרומה בהעברה בנקאית – לחצו כאן. יש למלא את השאלון, ופרטי החשבון להעברה יופיעו בסיום המילוי. תודה רבה!!

ניתן לתרום גם באשראי בקישור הבא-לחצו כאן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem