כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

חיי לילה-חולון-קורונה

טור דעה – ירין אשכנזי

במהלך השבוע האחרון חיפשתי את התשובה לשאלה האם המושג חיי לילה קיים בעיר חולון.

בשנים האחרונות העיר מגלה התפתחות יפה מאוד בכל הקשור למקומות בילוי לצעירים, ברים רבים שנפתחים בעיר מתחם פארק עצום שנפתח ועוד מקומות נכונים שנחמד מאוד יהיה לשבת בהם לעשות happy hour אבל תמיד יש מקום להשתפר ולהתחיל להשתמש במתקנים שממש לא מנוצלים בעיר לדברים שיכולים לעזור לתרבות היפה בעיר – לפני כשנתיים העיר הגיעה לנקודת שיא כאשר בפחות מחודש האמנים מהשורה הראשונה הגיעו לסבב הופעות שהיה מרשים אך קצר מאוד, בפורים האחרון גם וירוס הקורונה תקף אותנו ונתן לנו הדמנות חדשה לבנות כאן בעיר דבר אמיתי שיוכל להוסיף לחיי הבילוי של העיר, האם זה יקרה ?

בחולון יש קהל ספציפי ויהיה מאוד קשה להביא את תל אביב לפה. אך בימים שלאחר הקורונה אם חולון תצליח להתאים את האווירה הנחמדה מאוד שיש בעיר למבלים המגיעים מבחוץ, חולון תוכל להפוך מהר מאוד לעיר שיש בה המון עיניין וכיף לצאת ולבלות בה.

"סעידה" עם כל הפרגון שלי למקום המדהים שנקרא 'סעידה', שרואים שהם מתפתחים מביאים הופעות, ודואגים לחיי הלילה בעיר, עדיין זה לא חיי לילה".

לאחר שהקורונה תחלוף מעל ארצנו וחישוב מסלול מחדש חולון יכולה בהחלט להתחיל לעבוד על לחזק את חיי התרבות וחיי הלילה בעיר לכל הגילאים כאשר העירייה תיכנס ותתחיל במהלכי הידברות עם הקהל הצעיר והטוב שנמצא בעיר חולון,


רכבת אווירית + אמנים משפיעים בארץ – לעיר חולון יש מתקנים לא מנוצלים שיכולים לארח כמויות אדירות של קהל

ובעזרת האמן הנכון דיג'יי, זמר – גם חיי הלילה יחזרו לעיר בעוצמה אדירה.

שבת שלום-one year ago

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem