כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

חילץ תינוק מרכב בחניון יס פלאנט בראשון לציון ביום הנישואין שלו

אתמול(חמישי) בשעה 20:04 התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות פעוט שננעל ברכב בשגגה לעיני הוריו בחניון מתחם יס פלאנט בראשון לציון.

מאור זרוג וליאור לוי, כונני סניף ראשל"צ, הגיעו במהירות למקום ובאמצעות הציוד הייעודי שברשותם פתחו את הרכב וחילצו את הפעוט בשלום, מבלי לגרום כל נזק לרכב.

מאור סיפר את שאירע:
"היום יום הנישואים שלי ושל אשתי והבטחתי לאשתי שאני יוצא מהעבודה. יצאתי מראשון לציון לכיוון בת ים אבל אז התקבלה קריאת החירום. עשיתי פארסה ונסעתי למקום. על מנת להבין היכן בחניון נמצא הרכב הנעול הדלקתי את ארבעת הוינקרים של אורות החירום. האבא אכן קלט את העניין, שאל אותי אם אני מידידים ולאחר שהשבתי בחיוב הוא הוביל אותי לרכב הנעול. תוך דקה פתחתי את הרכב עם הערכה והוצאתי את הילד הקטן לידי אמו. אמנם אני מאחר לחזור הביתה לאשתי אבל לפחות אני חוזר כשבאמתחתי חילוץ של ילד מתוק שננעל ברכב. מה אני מאחל לעצמנו? עוד שנים רבות משותפות של נתינה".

בידידים שבים ומבקשים מההורים שלא להשאיר ילדים ברכב סגור גם לא לזמן קצר.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem