כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

חלק מבתי הספר יסגרו מחר

לאור התחלואה בחולון החלטה דרמטית של מוטי ששון

לאור מצב התחלואה הגוברת בעיר חולון: חלק מבתי הספר ייסגרו כבר (רביעי)

מוטי ששון: "מדובר בהחלטה לא קלה אך אנו חייבים להסתכל למציאות בעיניים ולפעול לפיה. אני מבקש מכל התושבים לגלות הבנה וסבלנות ולסייע למערכת העירונית להתנהל על פי התנאים המשתנים והאי ודאות".

לאור מצב התחלואה העירונית, המשפיע גם על מספר התלמידים והצוותים החינוכיים שחלו או שנדרשו לשהות בבידוד, החליט ראש העיר מוטי ששון, לאחר התייעצויות עם ראש מינהל החינוך אריאלה קידר, משרד החינוך ופרויקטור הקורונה פרופ' רוני גמזו, לבצע שינויים במערך הלמידה בחלק ממוסדות החינוך – החל מסגירה מוחלטת ומעבר ללמידה מרחוק ועד לצמצום של כיתות או של שכבות המגיעות ללמידה פרונטלית בבתי הספר.

צוותי החינוך ערוכים לתרחיש של מעבר ללמידה מרחוק ומנהלים ומחנכים של כל כתה יהיו בקשר ישיר מול התלמידים וההורים וידווחו על כל שינוי.

מינהל החינוך העירוני לקח בחשבון את הצורך במתן מענה ובשמירת שגרת הלמידה בבית הספר תוך מתן דגש לשכבות הצעירות. חשוב להדגיש, כי בשל המציאות הבריאותית המשתנה כל הזמן, מתקבלות החלטות בהתאם לנתונים העדכניים.


בתי הספר היסודיים שייסגרו החל ממחר ויעברו ללמידה מרחוק הם:

דביר, שרון, בן- צבי (למעט כיתות א'-ג' וחלק מכיתות ד' שיגיעו לביה"ס), גורדון (למעט כיתות א'-ד' שיגיעו לביה"ס).

בתי הספר העל יסודיים שייסגרו החל ממחר ויעברו ללמידה מרחוק הם:

יבנה (מלבד כיתת אגף שחר), אלון (למעט כיתות חינוך מיוחד וחלק מכיתות ז'), אילון (מלבד כיתות חינוך מיוחד), קריית שרת-חטיבה עליונה (מלבד כיתות אגף שחר וחינוך מיוחד), אורט מדעים- חטיבה עליונה וחטיבת הביניים (מלבד חינוך מיוחד וכיתת רימון).

בחינוך המיוחד– בכל כתה שיתגלה חולה מאומת תבודד הכתה ואנשי הצוות שהיו במגע עם החולה.

בגני ילדים-בכל כתת גן שיתגלה חולה מאומת מבין התלמידים או אנשי הצוות-יישלחו כל ילדי הגן והצוות לבידוד, כפי שהיה עד כה.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem