כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

חנוכה בראשון לציון

כל הארועים לחג החנוכה

חוגגים חנוכה בראשון לציון

חנן בן ארי וכוכבת הילדים מיקי ישמחו את תושבי העיר לאורך החג * השנה העירייה החליטה לחגוג את החג בסימן אנשים המהווים קרן האור למען הזולת * האירועים יועברו בדף הפייסבוק העירוני אופן מקוון *ראש העירייה, רז קינסטליך: "בחרנו להאיר זרקור על המתנדבים בשל תרומתם ועשייתם שהיוו קרן אור למען הזולת בתקופה המאתגרת שאנו חווים"

נגיף הקורונה עדיין כאן והתקהלויות המוניות עדיין אסורות, ובכל זאת בעיריית ראשון לציון לא מתכוונים לוותר על אווירת החג. השנה הוחלט לחגוג את חג החנוכה בסימן אנשים המהווים קרן האור למען הזולת. ולשם כך נבחרו שבעה מתנדבים מיחידת ההתנדבות במנהל לשילוב חברתי. המתנדבים תורמים מזמנם במשך כל השנה למען תושבים אחרים, אנשים שהפכו את ההתנדבות לזולת לדרך חיים ובימי הקורונה הגבירו את תחושת השליחות, האחריות והמחויבות.

אירועי חג החנוכה יערכו באופן מקוון וישודרו מדי יום בדף הפייסבוק העירוני. ביום חמישי הקרוב 10.12, בשעה 17:00 ישודר טקס הדלקת נרות בהשתתפות ראש העירייה, רז קינסטליך וכוכבת הילדים מיקי. מיד לאחר מכן ישודר המופע של מיקי שצולם בהיכל התרבות ע"ש מאיר ניצן.

בימים שלאחר מכן ילוו את הדלקת הנרות מופע של חנן בן ארי, משפחת אלייב, התזמורת הסימפונית של העיר, אמנים מקומיים ורקדנים של הלהקות הייצוגיות של החברה העירונית .על ההפקה אמונה החברה העירונית בשיתוף מינהל קהילה בעירייה.


ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר: "לרגל חג האורים בחרנו להאיר זרקור על המתנדבים בשל תרומתם ועשייתם שהיוותה קרן אור למען הזולת בתקופה החשוכה והמאתגרת שאנו חווים – נאיר  את פועלם של אותם אנשים שהפגינו סולידריות חברתית ונעניק להם את הכבוד להדליק נר חנוכה לתפארת העיר באירוע הדלקת הנרות המרכזי. אני מאחל חג חנוכה שמח לכל תושבות ותושבי העיר".

רשימת המתנדבים שידליקו נר חנוכה, הם: רותם שטרית מעמותת אמץ משפחה. אהרון פוגל מעמותת עזר מציון, גדי גרנות מעמותת אור ירוק, טל וינשטיין מאקרופוליס החדשה, אורלי חיימוביץ מיוחדת הגישור העירונית, עדי סיסו – מעמותת לב אחד והרב דותן קורתי שליח חב"ד המכללה למנהל. כולם מתנדבים במנהל לשילוב חברתי ביחידה העירונית להתנדבות. הדלקת הנרות החנוכה היא הכרת התודה והערכה על פועלם בעיר.

10.12 >>>

17:00– טקס הדלקת נרות בהשתתפות ראש העירייה והמתנדבת רותם שטרית..

17:05 מופע מרכזי : כוכבת הילדים מיקי.

12.12 >>>

19:00 – טקס הדלקת נרות והמתנדב אהרון פוגל.

19:05 – תכנית אמנותית :"עלמא" להקת המחול הייצוגית בניהולה של ורדה שובל,  קטע שירה של תלמידי ביהס העירוני לשירה ופיתוח קול וואקל,  קטע ריקוד היפ הופ  מביהס למחול fence squere בניהולה של רחלי פרידמן ולסיום קטע שירה של זמרים  מהאגף נוער והצעירים ממרכז הנוער בלאנס.

_13.12 >>> _

19:00 – טקס הדלקת נרות והמתנדב גדי גרנות.

19:05 – תכנית אמנותית: קטעי ריקוד של בית הספר לריקודים סלוניים "אלוין קלאב", של ביה"ס ספוטלייט של חן חממי ודודו שמאי, של רקדני ורדה שובל ושירה עם תלמידי ביה"ס וואקל בחברה העירונית.

14.12 >>>

19:00 – טקס הדלקת נרות והמתנדב טל ויינשטיין.

19:05 – תכנית אמנותית : התזמורת הסימפונית של ראשון לציון,

להקת ההיפ-הופ הייצוגיות למחול מביהס "Dance square", קטע ריקוד סלוני של ביה"ס אלווין קלאב ושירה של זמרי אגף נוער והצעירים ממרכז הנוער בלאנס ומרחב הנוער העובד והלומד מקרית גנים.

15.12 >>>

19:00 – טקס הדלקת נרות והמתנדבת אורלי חיימוביץ.

19:05 – תכנית אמנותית: מופע מוסיקה מקפיץ ושמח של משפחת אלייב הראשונית.

16.12 >>>

19:00 – טקס הדלקת נרות והמתנדבת עדי סיסו.

19:05 – תכנית אמנותית:

הזמרת והיוצרת מסקי שיברו, קטעי ריקוד של "עלמא" להקות המחול מביה"ס של ורדה שובל ולהקת ההיפ הופ הייצוגית מביה"ס למחול  dance square בניהולה של רחלי פרידמן .

17.12 >>>

19:00 – טקס הדלקת נרות בהשתתפות ראש העירייה והמתנדב הרב דותן קורתי.

19:05 – מופע מרכזי : הזמר והיוצר חנן בן ארי.השבהשב לכולםהעבר

קרדיט צילום:אדוארד גבריאל

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem