כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

חצי שנה לא מפנים לנו את האשפה

אנחנו מפחדים מהקורונה. אנא, תפנו לנו את האשפה! קוראים דיירי המבנה לעיריית חולון

שדרת המגדלים בחולון עומדת לפני סיום שלב הבנייה. מבין המבנים, ברחוב גולדה 3, עומד בניין רב קומות, בעל מראה מרשים. זהו ללא ספק אחד המבנים היפים בשדרה – לובי מעורר התפעלות, דירות מרווחות, הכל בגימור הגבוה ביותר. הדיירים שקנו את הדירות, שילמו עליהן סכום לא מבוטל, ואכן כשניכנסו הדיירים הראשונים לפני כחצי שנה, הכל נראה מבטיח .

אולם, דבר אחד העיב על הפתיחה, והוא פינוי האשפה. הדיירים שמו לב, שדחסן האשפה מלא, ואיש לא בא לפנות אותו, הדבר היה תמוה בעיניהם. המבנה קיבל טופס ארבע, הדיירים התאכלסו, ואף אחד לא בא לפנות את האשפה. למרות טלפונים לכל המחלקות האפשריות בעירייה, איש לא הגיע וחדר האשפה עלה על גדותיו, המקום התמלא בצחנה נוראית וביתושים שהחלו לפקוד את דירות הדיירים.

אומרת לנו אחת הדיירות: קניתי בית במיליונים ועיריית חולון לא מפנה את האשפה. כל הבית מלא ביתושים וזבובים, ועכשיו עם הקורונה זה מפחיד אותנו. אנו לא יודעים מה לעשות, למי לא פנינו, אנחנו אובדי עצות… אנו מבקשים דבר פשוט – אנא, תפנו לנו את האשפה. אנחנו מפחדים לחלות בקורונה. דייר נוסף סיפר: אנו שילמנו על הבית במיטב כספנו, אנו משלמים מיסים לעיריית חולון כחוק, לא מעניינת אותנו מהי הסיבה לכך שהעירייה לא מפנה את האשפה – מצידי שתפנה את האשפה עם מסוק! מי שסובל זה אנחנו! כל הבית מלא זבובים ואנחנו צריכים להיות עם חלונות סגורים, כשריח הצחנה של האשפה שורר סביב המבנה. כעת, עם הקורונה, אנחנו מפחדים. כולם מדברים על היגיינה, ופה מתרחש אסון תברואתי שיכול להביא מחלות ומה לא. אני קורא לעירייה, אנא תעזרו לנו. תפנו לנו את האשפה.

רק אתמול פנה חבר מועצת העיר שי קינן בדרישה לניקוי וחיטוי מיידי של שטחים ומקומות ציבוריים, מתקני משחק, תחנות אוטובוס, פחי אשפה מוטמנים, ספסלים ציבוריים וכד'. פיזור מיכלי חיטוי, לרווחת התושבים, במרחב הציבורי. ולכינוס דחוף של מועצת העיר בנושא "היערכות וגיבוש מדיניות עירונית להתמודדות העיר חולון עם נגיף הקורונה."

המערכת פנתה לעיריית חולון ונראה שהבעיה נמצאת לקראת פתרון.


מעיריית חולון נמסר: מדובר בסוגיה סבוכה, שבה מעורבים מזה זמן רב גורמים רבים בעירייה.

הנושא מצוי בטיפול קבלן הבניין, לשם הסדרת כלל הליקויים שיאפשרו פינוי אשפה תקין במקום.

השבוע נערכה בדיקה נוספת ונבחנה אפשרות מעבר משאית במקום לשם פינוי דחסן האשפה של הבניין.

הבדיקה הוכתרה בהצלחה ומשמעויותיה יילמדו לשם הסדרת פינוי הדחסן באופן רציף.

מנהל אגף שפ"ע מצוי בקשר עם הדיירים ומעדכן אותם בדבר התקדמות הטיפול בנושא.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem