כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

חשד לאלימות בצהרון בו שוהים 23 ילדים בני 3-4 בעיר חולון

חשד לאלימות בצהרון בו שוהים 23 ילדים בני 3-4 בעיר חולון

לפני מספר שבועות נפגשו הורי הצהרון עם הנהלת רשת קהילה ופנאי  שמפעילה את הצהרון והתלוננו

 על חשד לאלימות בצהרון , בו שוהים 23 ילדינו בני 3-4 . כאשר ילדים רבים מהצהרון העידו על האלימות כאמור, הכוללת  לדבריהם "הרבצה", "הכאבה" וכן "דריכה" על ילדים מסוימים שכל חטאם היה לשכב על הרצפה, וכן על התנהגויות לא נעימות ולא ראויות נוספות כגון צעקות ואיומים.

  בפגישה שהתקיימה בה נכחו הוריהם של חמישה מילדי הצהרון אשר ייצגו את מכלול ההורים והביאו לידיעת הנהלת הרשת את אשר תיארו  הילדים, בין אלו שחוו את האלימות הן פיזית והן נפשית ובין אלו שאימתו את גרסתם.,ההורים טוענים  למרות החשיבות הרבה והדחיפות הברורה, חיכינו בסבלנות ובתרבותיות במשך 4 ימים )!!!( ארוכים מנשוא, בהם חווינו  התעלמות כמעט מוחלטת , וזאת רק בשביל לקבל לבסוף מכתב לקוני, ובו תשובה שטחית ומזלזלת והיעדר  כל התייחסות קונקרטית לתלונות ההורים והילדים. נדגיש ונאמר כי בתקופת הבירור לא ניתן מענה לחשש ההורים אשר  נאלצו לשלוח את ילדיהם לצהרון בכדי לפרנס אותם, בעוד גופם ונפשם נתונים לחסדי הצוות.

 נוסיף ונציין כי מתחילת השנה, מנהלת הצהרון מובילה בצהרון אווירה של צעקות וחוסר סבלנות ומתנהלת באגרסיביות עם הילדים. היא מביעה באופן יומיומי תסכול, מרמור, עייפות וקושי בניהול הצהרון ומעירה הן לילדים והן להורים הערות פוגעניות וחסרות תכלית. בנוסף, ניכר כי הצוות לוקה בחוסר יכולת להשתלט על הילדים ומתמודד איתם בצעקות בלתי  פוסקות. כל הדברים האלו הובאו אל הנהלת הרשת  אך לא זכו לכל התייחסות במכתב התשובה שקיבלו ההורים לאחר שששטחו את טענותיהם הם טוענים אתם טוענים שביצעתם בדיקת עומק .


איזה "בדיקה לעומק" בוצעה? מה העלתה בדיקה זו?

 אילו בירורים נוספים נערכו ומול אילו "כלל גורמים"? על אילו מקצועיות, חום ואהבה מדובר?? ובמיוחד, איך ייתכן בכלל  שהתקבלה החלטה כה שרירותית וחסרת כל הגיון???

אנו מצפים מכם כרשת מכובדת לבירור מעמיק ומספק, למתן מענה מקצועי ומכובד, למתן תשובות מפורטות וקונקרטיות

 ויותר מהכל אנו דורשים בתוקף את החלפת נשות הצוות המדוברות בנשות צוות סבלניות, מקצועיות, איכותיות וראויות!!!

שכן, לאור כל האמור לעיל, ברור לכולנו כי האווירה בצהרון אינה ראויה לשהייה של ילדינו הרכים וכי לא ייתכן שימשך  המצב הנוכחי בו שיגרה ובה התנהלות של צעקות, אגרסיביות ואלימות נחווית על ידי ילדינו כלגיטימית. אנו מרגישים  ומאמינים שהמצב בצהרון מחמיר בהדרגה מתחילת השנה, ולכן ברור לנו שהחלפת הצוות היא לכל הפחות הקדמת תרופה   למכה חמורה אף יותר.

  מהנהלת רשת קהילה ופנאי נמסר:

בשבוע שעבר קיבלנו את פנייה בנושא ובדקנו אותה לעומק:

קיימנו פגישות אישיות עם כל אחת מנשות הצוות החינוכי של הצהרון, קיימנו שיחות בירור טלפוניות עם הורי הילדים בצהרון וערכנו תצפיות על התנהלות הצהרון והצוות.

בתום הבירור והתחקיר המעמיק לא נמצאו כל עדויות לדברים אלה ואנו דוחים על הסף את ההאשמות בדבר חשד לאירועי אלימות בצהרון.

אנו מבקשים לציין כי מפעילת הצהרון הנה אשת חינוך וותיקה ומוערכת ברשת ובעיר חולון, צוות הסייעות מיומן ומקצועי גם הוא וכל צהרוני הרשת מפוקחים ומלווים ע"י רשת "צהריים טובים" מבית החברה למתנ"סים, מדריכה פדגוגית ואנשי מקצוע נוספים.

אנו נמצאים בקשר קבוע ופועלים בשיתוף פעולה ובשקיפות מלאה מול נציגות הורי הצהרון והם עודכנו באופן מפורט בנושא.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem