כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

חשד להדבקת קורונה בגן

מחכים לתוצאות הבדיקות

עירית בת-ים הודיעה כי שלושה גני ילדים ייכנסו החל מאמש(שבת)לבידוד – זאת בשל חשד להידבקות בקורונה של גננת משלימה אשר פעלה בשלושת הגנים הללו בשבוע האחרון.
הגננת נבדקה לאחר שחשה בתסמיני קורונה, והתבקשה להיכנס לבידוד מיידי עד לקבלת התשובה.
במקביל הורה ראש העיר צביקה ברוט, לאחר התייעצות עם גורמי המקצוע, להכניס לבידוד את שלושת הגנים עד שתתקבל מחר(ראשון) התשובה הסופית – האם הגננת אכן חולה בקורונה, מה שיביא לכך שהילדים ייכנסו לבידוד של שבועיים, על פי הנחיות משרד הבריאות.
מדובר בגן חול הים, גן קיפוד הים, וגן שחיינים.
ברוט התייעץ בין היתר עם מרכז השליטה העירוני שהוא עומד בראשו, וכן עם מנהלת בית החולים וולפסון, ד״ר ענת אנגל, החברה במשל״ט ואשר תמכה גם היא בכנסת הילדים לבידוד בשל הסיכוי הגבוה שהגננת אכן חלתה בקורונה.
במקביל הודיעה העיריה להורי הילדים כי הם מתבקשים לקחת את הילדים לבדיקת קורונה, במסגרת קופות החולים או במתחם הבדיקות שיפעל מחר בעיר בו ניתן יהיה להיבדק ללא הפניה.
בעירית בת-ים נערכו מראש לחזרת גני הילדים לפעילות, והיו אחת העיריות הראשונות שהודיעה כי תבצע מדי שבוע בדיקות מדגמיות לסייעות וגננות בגני הילדים על חשבון העיריה.
ראש העיר צביקה ברוט אף חתם על הסכם עם בית החולים וולפסון במסגרתו צוות מבית החולים מגיע לגני הילדים על מנת לבצע את הבדיקות – אלא שהבעיה היא שהעיריה יכולה לחייב רק את הסייעות להיבדק, כי הם עובדות עיריה, בזמן שחלק מהגננות מסרבות להיבדק ולא ניתן לחייב אותן כי הן עובדות משרד החינוך.
במקביל הגבילו בעיריה את מספר הגנים בהם יכולה לעבור כל סייעת מחליפה, בזמן שבמקרה של הגננות משרד החינוך והסתדרות המורים לא הגיעו להסכמה דומה.
כעת ייתכן שהמקרה הנוכחי יזרז את הפתרון מצד משרד החינוך גם בנושא לגננות, בדומה לפתרון שנתנה העיריה לסייעות.
צעד נוסף שעשתה העיריה ביוזמת ברוט וממלא מקומו אלי יריב, הוא לעבור למתכונת לימודים של חמישה ימים בגנים – בדומה לכל הערים הגדולות בארץ. כך מקווים בעיריה לצמצם עוד יותר את התחלואה במוסדות החינוך.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem