כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

חשד לתקיפה על רקע הומופובי

כל הפרטים והתגובות לארוע התקיפה

במוצאי שבת ארעה על פי החשד תקיפה של צעיר על ידי חבורת צעירים וזאת על רקע נטייתו המינית.

על פי הידוע החבורה תקפה את הצעיר במתחם יס פלאנט באכזריות והסתלקה משם שהבינה שהמשטרה עומדת להגיע.

על פי הידוע משטרת ראשון לציון פתחה בחקירה.

אילנית הרוש חברת מועצת העיר ומחזיקת תיק הלהט"ב ויו"ר סיעת מרץ אומרת למערכת:

הזדעזעתי מאוד לשמוע על האלימות שהופנתה כלפי תושב עירנו מקהילת הלהט"ב.אני מגנה בכל תוקף את הארוע החמור הזה. עלינו לעשות כל מה שביכולתנו לעצור את מעגל השנאה וחוסר הסובלנות כלפי הקהילה הלהט"בית וכלפי כל קהילה אחרת, אנו מוכרחים להיות אקטיבים על מנת לגרום לשינוי אמיתי. התכנסנו היום לישיבת חירום בנושא ודנו במספר אמצעים שיופעלו בנושא ביחד עם שותפיי, ראש מינהל קהילה,מנהל מתנ"ס שיכון המזרח ורכז קהילת הלהט"ב והחלטנו על שיחות לנוער סביב המקרה, שיחות בבתי הספר ובמסגרות מרכזי תנועות הנוער, הוצאת תחתיות לפאבים בעיר נגד להטופוביה.אני מודה רז קינסטליך – ראש עיריית ראשון לציון שמגנה את הארוע באופן חד משמעי ,תומך ומחבק את קהילת הלהט"ב תמיד לתגובות שנאה מסוג זה אין מקום בעירנו דברי שנאה מסוג זה יש להוקיע!אנחנו נמשיך לחבק את קהילת הלהט"ב שלנו כל השנה.


רז קינסליך ראש עיריית ראשון לציון כתב ברשתות החברתיות:

התרחש אירוע חמור מאוד בעיר שלנו. צעיר, תושב העיר הותקף ככל הנראה – בשל נטייתו המינית, כך סתם, באמצע בילוי.ראשון-לציון חרטה על דגלה שוויוניות וסבלנות כלפי כל אדם באשר הוא. אנו אחרי שנה בה למדנו עד כמה חשובה סולידריות אחד כלפי השני, עד כמה אנחנו צריכים להיות זה למען זה. אין סכנה גדולה יותר במדינת ישראל מקיטוב פנימי, חוסר סובלנות ומחסור חמור בערך המקודש "ואהבת לרעך כמוך". בעקבות האירוע, נקיים בימים הקרובים שיחות, שיעורים ופעולות, במסגרות החינוך הפורמלי והחינוך הבלתי פורמלי בעיר, במסגרתם נדגיש את ערכי השוויון, קבלת האחר ונקיים יחד עם הוועדה הגאה במנהל קהילה בעירייה – חלוקת מסרים נגד אלימות ושוויון במקומות הבילוי בעיר.ראשון לציון תמשיך להיות עיר פתוחה, סובלנית וליברלית, לכל הבאים בשעריה והמתגוררים בגבולותיה ואני מגנה באופן החמור ביותר כל אירוע שנאה כלפי כל אדם ולא אתן כי אירוע שכזה ישנה.

הפעילה החברתית עדי זוהר מסרה למערכת:

המעשה האלים נגד אדם רק בגלל נטיותיו המיניות ועוד בסמיכות ליום השואה מצמרר.
מי שלא יודע גם הקהילה הלהט״בית היו ברשימת החיסול של היטלר ונשאו את הטלאי הורוד (מקביל לטלאי הצהוב היהודי).
מה קורה למדינה שלנו? מה קרה לחמלה, לסובלנות, להכיל את השונה? האם באמת לא למדנו כלום?

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem