כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

חשודה בהפצת תמונות ערום וסרטונים

תושבת בת ים חשודה בהפצת תמונות ערום וסרטונים

תושבת בת ים נעצרה עם עוד מספר חשודים בחשד להפצת תמונות עירום וסרטונים של מאות נשים ונערות בטלגרם

הותר לפרסום: בתום חקירה סמויה, המשטרה עצרה אתמול יום שלישי 3 חשודים בהפצת תמונות עירום וסרטונים של מאות נשים ונערות בטלגרם

משטרת ישראל זיהתה תופעה רחבת היקף של הפצת תמונות עירום וסרטונים של מאות קורבנות, נשים ונערות ברשת הטלגרם, ללא ידיעת או הסכמת המצולמות. הפרסומים התפרסמו בקבוצות פנימיות , בהן אלפי משתמשים

במהלך החודשים האחרונים, משטרת ישראל ניהלה חקירה סמויה ומורכבת והצליחה , באמצעים טכנולוגיים לחדור לטלגרם על אף היותה רשת אנונימית עם מגבלות אבטחה. החקירה נוהלה במחלק הסייבר של היחידה המרכזית במחוז ת״א בליווי מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה .

במהלך החקירה הסמויה , הצליחו חוקרי המשטרה למפות את הקבוצות ולהתחקות אחר זהות המפיצים , תוך התגברות על אנונימיות רשת הטלגרם.


אתמול, עם מעבר לשלב הגלוי של החקירה, פשטו שוטרים על בתיהם של מספר חשודים וחשודות מצפון הארץ וממרכזה, עצרו אותם לחקירה ותפסו מחשבים וראיות נוספות .

מעצרם של שני החשודים המרכזיים בן 19מקרית אתא ובן 23, מקרית ים הוארך על ידי בית משפט השלום בת״א עד מחר יום חמישי.
מעצרה של חשודה

בנוסף 3 חשודות נוספותבת 24,מת״א,
ובת 26, מקרית ביאליק, וכן בת 44, מבת ים המעורבות בפרשה, שוחררו בתנאים מגבילים ובכללם מעצר בית.

פעילות חשובה זו של המשטרה מצטרפת לשורת פעולות אכיפה נגד עבריינות ברשת ובכללן איתור עבריינים הפועלים בתוכה ללא כל מורא , חודרים בבוטות לפרטיותן של נשים ופוגעים אנושות בחייהן תוך חשיפתן לעיני אלפים.

משטרת ישראל תמשיך לפעול באמצעות יכולותיה החקירתיות והכלים הטכנולוגים המתקדמים לאיתור ואכיפה נגד עבריינים המבצעים עבירות כלפי הציבור ותפעל להגנה על קורבנות , בגירים וקטינים, ברשת האינטרנט ובכל מקום אחר.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem