כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

חתונה בצל הקורונה

נתראה בחתונה היום בגסיקה

אלון שחק ודפנה ארזי, מתחתנים ב15.07.2020

10.01.2020-זהו תאריך הצעת הנישואין..כשקורונה הייתה עדיין רחוקה מאיתנו. את החתונה תכננו לקיים באולם בנס ציונה עם 400 מוזמנים בחודש מאי.
ואז הגיעה הקורונה והחלטנו בצער רב לבטל את האולם ולהתחיל לחפש אולם קטן. מצאנו אולם בשם SIETE בראשון לציון ותכננו חתונה ל-50 אנשים למרות שיכולנו עד 250, וזאת כדי לשמור על הבריאות של האורחים שבסיכון (דוגמת סבתא שלי).
הכל כולל הכל התארגן כמתוכנן ואז ביום שלישי שעבר, הממשלה הודיעה שסוגרים את אולמות האירועים לחלוטין. חשכו עינינו ועברו עלינו יומיים קשים. עם זאת, בעל האולם בא לקראתנו וביטל מיד את החוזה ללא עלות (שזה דבר נדיר בתקופה הזו), והיו מספר אנשים מדהימים שסייעו לנו במציאת מקום חלופי, אני רוצה לציין ארבעה מהם: תרצה אוריה, תושבת העיר וחברה של אימי, מלכה, ומורן ישראל, יו"ר תנועת "צעירים חולון" בה אני פעיל, שהציעו את מרכז הצעירים ג'סיקה. מורן פנה לעוזר ראש העיר, מר יוסי זיידה, שפנה אל ליאן אבוחצירה, מנהלת מחלקת הצעירים בעירייה, והיא ארגנה את כל האישורים הנדרשים (אגף רישוי עסקים, משטרה וכו') וביום חמישי כבר היינו עם מקום לחופה.
החופה עצמה מתקיימת מחר, לפי ההגבלות של 20 משתתפים בלבד ואנחנו בטוחים שהיא תהיה מרגשת בשל כל מה שעברנו כדי להגיע אליה.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem