כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

טביעה באמצע הלילה בבת ים

גבר נמשה מהים מחוסר הכרה סמוך לחוף הסלע בבת ים

דובר מד"א, זכי הלר מוסר : שבשעה 02:29 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על גבר שנמשה מהים מחוסר הכרה סמוך לחוף הסלע בבת ים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח וולפסון גבר כבן 30 תוך פעולות החייאה, שם נקבע מותו.

פאראמדיק מד"א ארטיום גנרלוב סיפר:

"כשהגענו למקום, אנשים הראו לנו על קו המים בחוף גבר כבן 30 שוכב במים הרדודים מחוסר הכרה, משינו אותו מהמים, ובבדיקה רפואית הוא היה ללא נשימה וללא דופק, הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות שנמשכו תוך פינוי לבית החולים, שם נקבע מותו."

כזכור רק השבוע החליט ראש עיריית בת ים עלהגבלות בעיר בת ים כדי להוריד את התחלואה בבת ים והחליט על סגירת החופים בין השעות 10-17 בלבד והתאמת שעות שירותי ההצלה בשבוע הקרוב למועד פתיחת החופים.
כאשר בעירייה ציינו כי מנכ״ל משרד הבריאות פנה במכתב לראש העיר והודיע לו כי הממשלה החליטה להעביר סמכויות לגבי חוף הים לראש העיר. במסמך שהועבר , מנכ״ל משרד הבריאות ציין כי הוא מבקש מראש העיר להפעיל את סמכותו ולסגור את החוף.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem