כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

טייסת 200 בבסיס פלמחים אירחה את שורדת השואה פולינה חודש תושבת העיר בת-ים

עלינו להעביר את הדברים לדורות הבאים

טייסת 200 בבסיס פלמחים אירחה את שורדת השואה פולינה חודש תושבת העיר בת-ים

במהלך אירועי יום השואה התארחה שורדת השואה פולינה חודש תושבת העיר וסיפרה את סיפורה בטייסת 200 בבסיס פלמחים בשיתוף פעולה של המחלקה לאזרח הוותיק וחיל האוויר

בשבוע שעבר כולנו ציינו את יום הזיכרון לשואה ולגבורה בשלל טקסים ברחבי העיר וכמובן באירועי זיכרון בסלון מרגשים. בעת הזו בחרה "טייסת 200" של חיל האוויר, בבסיס פלמחים לארח את תושבת העיר       בת-ים, ניצולת השואה, הגב' פולינה חודש לאירוע לציון יום הזיכרון לשואה ולגבורה 2022.

חיילים וקצינים מהטייסת התאספו לשמוע את סיפורה המטלטל וחוו עימה את החוויה הבלתי נשכחת של שמיעת סיפור השואה המחריד ממקור ראשון. לאחר מכן, השתתפה פולינה בסיור בטייסת ולקחה חלק בארוחת צהריים יחד עם החיילים והקצינים של הבסיס.

עיריית בת-ים מצדיעה לטייסת ושולחת תודות גדולות לכלל הטייסת והצוות, וכמובן לאנשי השירות לאזרח הוותיק  ולמחלקת תחום ההתנדבות העירוני בעיריית בת-ים על שיתוף הפעולה והנצחת סיפורי השורדים בדרך הזו.


פולינה חודש אמרה בתום הביקור: "הרגשתי הפתעה גדולה לראות את כל החיילים והקצינים, את האולם מלא, ארץ ישראל היפה, התרגשתי מאוד, קיבלו אותי כל- כך יפה והקשיבו לסיפור שלי, עלינו להעביר את הדברים לדורות הבאים".

קרדיט: חיל האוויר

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem