כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

טקס החלפת מפקד תחנה אזורית חולון

מאחלים לך בהצלחה

במעמד חגיגי נערך אתמול (9.5.21) טקס העברת פיקוד בתחנה אזורית חולון ומינויו של טפסר משנה שאול רחמים כמפקד התחנה.
הטקס נערך במעמד נציב כבאות והצלה לישראל רב טפסר דדי שמחי, מפקד מחוז דן טפסר רונן מכטייב , ראש עיריית חולון מר מוטי ששון, ראש עיריית בת ים מר צביקה ברוט, נציגים ממשטרת ישראל, ראשי ערים ומכובדים נוספים, קצינים, לוחמי אש, עובדי התחנה וגמלאים.

מפקד תחנת תחנת חולון הנכנס טפסר משנה שאול רחמים (51) , תושב שוהם נשוי לשרית ואב לשגב, שחר ורם. סיים את שירותו הצבאי כלוחם בגדוד 202 של הצנחנים והחל את דרכו במערך הכבאות וההצלה בשנת 1990 בתחנת תל אביב כלוחם אש, מפקד צוות, קצין במשמרת, סגן מפקד משמרת, מפקד משמרת וסגן מפקד תחנת תל אביב.
טפסר משנה רחמים יפקד על תחנת חולון החולשת על הערים חולון בת-ים ומועצה אזורית אזור, תחנה שבה עובדים כ- 70 לוחמי אש קצינים ועובדי מנהלה, הנותנים מענה מבצעי לכ- 4000 אירועים בשנה וערוכים לטפל בכל אירוע בנחישות ובאומץ לב.

במהלך הטקס ציין מפקד התחנה הנכנס טפסר משנה שאול רחמים :"היום אני מקבל את הפיקוד על חולון וזאת בהוקרה עמוקה על האמון שנותנים בי. בתפקיד זה מחובתי לפעול אל מול האתגרים המאפיינים את התחנה ובמציאות ביטחונית מורכבת המחייבת אותנו לפעול בתבונה".

מפקד מחוז דן טפסר רונן מכטייב : "טפסר משנה שאול רחמים, היום הינך מקבל את הפיקוד על תחנה חמה ומלוכדת ברמת מוכנות מבצעית גבוהה. לתחנת חולון אתגרים רבים, בינהם הבנייה לגובה, התווך התת קרקעי, אזורי תעשייה שוקקים ואוכלוסיה מגוונת. צפה תמיד את העתיד וחשוב מספר צעדים קדימה דבר שיאפשר התמודדות קלה יותר ותכנון אסטרטגי.
מברך אותך על הצטרפותך לשורה ארוכה של מפקדים במערך הכבאות, הנך נכס לתפקיד זה עם ידע ונסיון רב שצברת לאורך הדרך, עלה והצלח.״

נציב הכבאות והצלה, רב טפסר דדי שמחי: "קבלת פיקוד על תחנה חולון הינה משימה שטומנת בחובה זכות גדולה, משימה לבניית נורמות, ערכים וסטנדרטים גבוהים וזכות להיות ולהוביל את המענה על תא שטח מאתגר וחשוב בו הבנייה צומחת לגובה ".


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem