כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

טקס הסיום במכון הטכנולוגי חולון HIT

תעודות גמר ו-2 נקודות זכות ללימודים אקדמיים, לבוגרי "הזנק לאקדמיה" בפקולטה לעיצוב ב-HIT מכון הטכנולוגי חולון

תעודות גמר ו-2 נקודות זכות ללימודים אקדמיים, לבוגרי "הזנק לאקדמיה" בפקולטה לעיצוב ב-HIT מכון הטכנולוגי חולון

טקס קבלת תעודות סיום למחזור הראשון של התכנית "הזנק לאקדמיה בתיכונים" התקיים במכון הטכנולוגי חולון HIT .

34  תלמידים נרגשים מבתי הספר "אורט מלטון" בת ים ו"עתיד ע"ש יוענה ז'בוטינסקי", קיבלו תעודות סיום   ו-2 נ"ז ללימודים אקדמיים במכון, בפקולטה לעיצוב.

התלמידים עברו תהליך של שלוש שנים מכיתה י' ועד כיתה י"ב, במהלכן הם לקחו חלק בסדנאות, הרצאות ושיעורים במכון על ידי טובי המרצים והמנחים מהפקולטה לעיצוב ובמקביל התנסו גם בסדנאות פיתוח אישי ותגבורים לימודיים.

כל התלמידים סיימו את המגמה עם 10 יח"ל ועם בגרות מלאה, תנאי פתיחה טובים להשתלבות בעתיד בלימודים גבוהים וקריירה מקצועית בתחום.


הטקס נערך בנוכחות מנכ"ל המכון – מר שמואל גולדברג, דקאן הפקולטה לעיצוב – פרופ' דודי ראב"ד, גב' צביה טלאור מנהלת התוכניות בעמותת הזנק לעתיד,

הגב' עינת קריצמן מפמרי"ת אמנויות העיצוב במשרד החינוך, מנהלות בתי הספר, מורים ותלמידים .

עמותת "הזנק-לעתיד" יוזמת, מפתחת ומפעילה בהצלחה רבה תכניות חינוכיות ייחודיות עבור אוכלוסיות שונות

של בני נוער וצעירים בגילאים 15-25: מנוער מצטיין בקצה אחד ועד נוער בסיכון על סף נשירה בקצה השני, מחטיבה עליונה ועד סיום האקדמיה, בכל המגזרים.

העמותה ממשיכה את התמיכה במאות בוגרי תכניותיה הלומדים באקדמיה, מסייעת להם במימון הלימודים ובמתן יעוץ וליווי עד לסיום התואר ולהשמה בעבודה ראשונה.

העמותה פועלת כיום ב-260 מוקדי פעילות, בהם משתתפים כ- 12,000 בני נוער וצעירים סטודנטים בכל שנה. מאז הקמתה כ- 25,000 בני נוער השתתפו בתכניותיה.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem