כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

יהי זיכרו ברוך

הספר האהוב של חולון נפטר

הספר החולוני האהוב אורן אזולאי נפטר, יהי זיכרו ברוך.

חברים רבים הספידו את אורן ז"ל ברשתות החברתיות, אנו מביאים את חלקם.

חן כותבת: 1.12 שעה 22:30 הטלפון הארור.. חן אורן מת!!!! מי שמכיר אותי יודע כמה אתה הכול עבורי, היית חבר שלי, אח יקר שלי, איש הסוד שלי… אני לא מצליחה לעכל שאתה כבר לא איתי. למה אורן, למה אתהההההההה!!!!!! הלב שלי מרוסק. שבוע שעבר הייתי צריכה לבוא אלייך לסופש, חייגת אליי אמרת לי, חן אני דואג לך איך תנהגי עד לפה בסופה? תבואי עוד שבועים!!!! אורן, כיוונת לעוד שבועים לאזכרה שלך! רע לי, עצוב לי, אין לי מילים לתאר את האבל את הצער הזה. מלך שלי, כל עולמי, תשמור עלינו מלמעלה ותשלח לנו כוחות כי הכוחות נגמרו. אורן אזולאי יהיה זיכרך ברוך, תנוח על משכבך בשלום !!!

שרית ברגר כותבת:נשמה יקרה ואהובה שלילמה??? ראית כמה חברים ליוו אותך היום? כל אחד מאיתנו היה נותן את הלב והנשמה למענך! אם רק היית אומר מילה אחת! אם רק היית יודע לקבל!אבל היית כל כך עסוק בלראות מה הצורך של מי שעומד מולך ובמסירות אינסופית נתת את הלב שלך ואת הנשמה שלך, וויתרת על עצמך כדי להיות שם בשביל האחר- מהמעט שהיה לך עשית כל כך הרבה בטענה ש"שיש אנשים במצב יותר גרוע משלך". כזה היית! כל כולך לב ונתניה!אני בטוחה שבשמיים קיבלו אותך ישר לגן עדן כי תמיד היית מלאך אנושי וטהור! עשית לי חור ענקי בלב מתגעגעת…תאה נשמתך צרורה בצרור החיים!

שרית חפץ כותבת: אורן יקר ואהוב שלנו, 10 שנים היית הספר שלנו, שלי ושל הילדים. תמיד צחקנו אני ואתה שאנחנו עוברים ביחד תחנות זהות בחיים ומעניין אם ככה יהיה גם אי שם בגיל 90 עם מקל … מה לא עברנו יחד… ההולדת של הילדים של שנינו בזמנים דומים, חאלקה, גירושין, מעברי דירה מה לא… זוכרת שתמיד הסתלבטת עליי שאני לא יוצאת מספיק ובאותה נשימה הפצרת בי למצוא זמן גם לעצמי. היית הרבה יותר מהספר שלי = איש סוד, זה שיודע הכל ואפשר לשאול אותו הכל, להיתייעץ איתו על הכל ,אהוב ליבם של הבנים שלי, במיוחד של שליו, כמה סבלנות הייתה לך אליו, הראשון שהצליח לשכנע אותו להסתפר במכונה, היחידי שהוא היה מוכן לחבק ואיזה חיבוק שאתה היית מחזיר לו… הם כל כך אהבו אותך שאפילו רצו שתספר מהבית שלנו ואני הסכמתי ואת הכל לקחת בהומור. אם הייתי יודעת שזו רק הסחה מצידך, נשבעת שהייתי יושבת לך על הראש ומצידי שהיית עובר באמת לעבוד מאצלנו. אורן… אני עדיין חושבת שזו טעות שמישהו יבוא ויגיד לי שפשוט זה לא אתה והנה חזרת… וששוב תגיד לי "מכה את עם האיחורים" ואז נצחק שבחתונה הבאה יגישו ארוחת בוקר עד שאגיע… כזה היית; הכל מבין, אף פעם לא כועס ונוטר, הופך כל דבר לצחוק, נושם וממשיך הלאה. רק שהפעם לצערי המשכת לאין חזור. אני תמיד אתגעגע אליך אתה תמיד תחסר לנו. אוהבת אותך אחי שלי, איש סוד שלי, ספר שלי, חבר יקר שלי. נוח לך על משכבך בשלום בין מלאכים כי מלאך היית ומלאך תשאר.ת.נ.צ.ב.ה.


נועם כותב: אורן.. אזיל.. בז.. אח שלי, חבר שלי, אחד היחידים שלא היו לי סודות איתו…את התשובה ל "למה" כנראה שרק אתה ואלוהים יודעים .כמה חברים ואנשים דיברו איתי עליך היום, כולם בפה אחד אמרו שאתה אדם טוב, חיובי, שמח. (כן קשה לי לכתוב עלייך בלשון עבר).אזיל, כמה עברנו יחד??? מגיל 11 עד גיל 20 להורים שלי היה עוד ילד, פשוט ככה.חופשות משפחתיות, ארוחות חג, ימי הולדת, יציאות ובילויים….אורן, אם רק הייתי יודע שאתה צריך/זקוק/רוצה משהו- הייתי עושה הכל!למה לא דיברת? למה לא רמזת..??דע אני אוהב אותך אהבה אמיתית, וכן מודה שגם קצת כועס עלייך או אולי על עצמי.אני לא מאמין ויקח לי הרבה הרבה הרבה זמן להאמין או שאולי זה איזה חלום רע, סיוט יותר נכון שאתעורר ונתעורר ממנו.אמא שלי לא ישנה כל הלילה, רק חשבה עלייך…אורן, אזיל, אהוב שלי, שמור על כולנו מלמעלה. מלאך בדמות אדם שכנראה ישאר מלאך.יהי זכרך ברוך.

עידית כותבת:לפני חודשיים וחצי הגעת אלי הביתה הייתי בדיוק שבוע אחרי הלידה גיסתי הילה דאגה שתבוא ותסדר אותי קצת הרגשתי זוועה בכל זאת אחרי לידה קורונה וכו׳ וכמובן שאתה באת בלי יותר מדי שאלות עשיתי לי פן טיפלת בחמתי היית אצלנו משהו כמו שעתיים שלוש דברנו צחקנו סיפרת לנו על התוכניות שיש לך לעתיד על התוכניות שקצת השתבשו אבל שיתפת, דברת, כזה היית. נכון שאתה ואני לא היינו חברים מילדות אבל היית האח של.. אלירן ואני חברים ומכירים מגיל 3 בילדות תמיד היינו יחד אתה למדת עם אחותי ולימים נהייתם חברי נפש כשסיפרתי לאורטל שהשמועה נכונה היא לא רצתה להאמין כמו כולנו הייתה בהלם ממש סרבה לקבל את העובדה שאתה כבר לא איתנו לא בעולם הזה בכל אופן, אורן שנים שאמא ואני היינו מגיעות להסתפר אצלך שנים שאנחנו מכירים תמיד היית עם חיוך על הפנים ותמיד דאגת, עזרת לכל מי שרק צריך אבל כנראה אורן שאף אחד מאיתנו לא ידע מה קורה ברחשי ליבך אורן אתמול הרגשתי חובה להגיע ללוויה הגעתי כי זה אתה כי זה לא נתפס כי קשה להאמין מקווה שראית כמה אהבו אותך כמה אוהבים אותך השארת את כולנו עם הלמה ואיך.. וכנראה שלעולם לא נדע.. אני רק מקווה שמצאת את מנוחתך ואת שלוותך.*היום אזרתי אומץ וסיפרתי לאמא שלי וכמו שחשבתי שיקרה נשבר לה הלב, כל כך אהבה אותך.אורן תהיה מנוחתך בגן עדן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem