כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

יהי זכרו ברוך-סיפורו של אסף הכהן ז"ל חזן העדה השומרונית

פרוייקט ההנצחה של תלמידי מגמת הקולנוע בתיכון ע"ש פנחס אילון-חלק-1

תלמידי מגמת הקולנוע בתיכון ע"ש פנחס אילון מתעדים כבר כמה שנים דמויות משמעותיות בעיר חולון.המפגש עם דמויות אשר עיצבו את פני המדינה ההיסטוריה והחברה שלנו הוא תמיד מרגש, ומשמעותי לתלמידי המגמה. המפגש האנושי במרכזו של התהליך הלימודי שאותו עוברים תלמידי המגמה, והוא גם זה הנחקק והחוויתי ביותר לתלמידים.
בשבוע האחרון נפטרו בשיבה טובה שני אנשים יקרים ומיוחדים אשר תיעדנו את סיפורם, אסף כהן חזן העדה השומרונית ויעקב הולצר שורד שואה. הסרטים עליהם יישארו לעד, ויספרו את סיפורם לדורות הבאים.
בשנת 2019 הפיקו תלמידי המגמה סרט תיעודי מרגש על אסף הכהן– החזן של העדה השומרונית  בחולון, איש חשוב ומוערך אשר מייצג את העדה השומרונית בטקסים רשמיים של מדינת ישראל. אסף הוא חזן בית הכנסת גדולה בחולון, הידע שלו הביא אותו למעמד הזה.רק כהן יכול להיות חזן בית כנסת. החזן מנהל את התפילה בבית הכנסת הגדול של העדה, מתחיל אותה ומסיים אותה.
אסף נפטר ב 15 ינואר 2022, ונקבר בהר גריזים לצד אשתו.
הכהן הגדול
סיפורו של אסף הכהן, חזן העדה השומרונית.
תלמידי מגמת הקולנוע בתיכון ע"ש פנחס אילון משתתפים בצערה של העדה השומרונית על מותו. יהי זכרו ברוך.

קרדיט:מתוך הפייסבוק

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem