כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

יהי זכרו ברוך

הלך לעולמו אמן בובות העדלאידע

אגסי אייבזיאן הלך לעולמו שהוא בן 62 הוא השאיר אחריו את אישתו אירנה ושתי בנות ,הוא יובא למנוחות היום בארמניה.

העובדים במרכז הקהילתי לזרוס וולפסון בחולון ספדו לו כך:

למי שלא הכיר מי זה אגסי כך קראו לו כולם אנחנו יכולים לספר שהתרומה שלו לעיר חולון ,בבובות לעדלאידע ובעיצוב מועדון הגמלאים ובמרכז קהילתיים .אומן ,אדם אהוב ואוהב שאין אדם שיגיד עליו משהו רע כך מעידים עליו קרוביו.

"אין בעיה" זה היה המשפט הקבוע של אגסי בכל פנייה לעזרה מפשוטה ועד מורכבת מלהכניס מסמר לקיר ועד לעיצוב ניואנס במיצב ענק לעדלאידע.

אגסי אביזיין אמן,פסל,צייר,מאייר,נגר,מעצב ומעל לכל אדם טוב לב ובעל אורך רוח לכל מי שנקרה בדרכו.


9 שנים עבד ברשת קהילה ופנאי במועדון שלו,6 שנים הוביל קבוצה לאומנות הקרנבל ,נתן מזמנו ומכשרונו הלא נגמר במתנ"סים נוספים של הרשת והשאיר חותם ידו האומנותית בכל מיצג שיצר.

ידיעותיו ועבודותיו בתחום האומנות גלשו לכל תחום אפשרי:מציור בחומרים שונים,דרך עבודה בפסיפס,בנייר,בעץ,במתכת ,בגבס,בחימר ועוד..אגסי היה אחראי להקמת תפאורות ומיצגי ענק לתערוכות,לפרוייקטים ולאירועים בין עבור המרכזים הקהילתיים הנוספים של הרשת ובין עבור העיר חולון כולה,והכל עשה בחיוך בעדנה ובענווה גדולה ששמורה למתי מעט.

רגישותו שוודאי הייתה חלק מהותי ביצירותיו המדהימות לכל מי שראה וחווה מפרי ידו,באה לידי ביטוי אף עם כל אדם עימו עבד בקהילה מילדים,גימלאיות,אוכלוסיה עם מגבלות ןעד הצוות של הרשת שהיה חלק ממנו.

אגסי היקר אנחנו נפרדים ממך לשלום בלב שבור ולנצח נזכור אותך כאמן מוכשר לאין ערוך וכאדם טוב לב ונדיר מסוגו,,תנחומינו הכנים למישפחתו ולכל אוהביו,ניזכור את יצירותיך לעד.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem