כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

יהי זכרו ברוך

חברים מספידים ברשתות החברתיות

הותר לפרסום-ההרוג בתאונה אמש הוא גולן עזרא ז"ל תושב חולון בן 50 היה במותו.

גולן היה ידוע ומוכר לתושבי חולון בזכות העסק אותו ניהל -גרר גולן.

ההלוויה תתקיים היום בשעה 17:00 בבית העלמין בחולון.

כך הספידו אותו החברים ברשתות החברתיות.

מגי ורונן פרנקו-


גולי שלנו הדמעות חונקות את גרוני והלב לא מעכל את הבשורה הנוראית שקיבלנו על לכתך.החיוך שלך לא יעזוב אותי לעולם אתה איש עם לב ענק ודאגת תמיד לתת לתת ולתת שלאף אחד לא יחסר כלום, עשית הכל בשקט, כזה אתה איש בחסד עליון והשם במרומים לקח לנו אותך להיות לו כמלאך שומר על כולם מלמעלה אני יודעת שאתה תדאג גם מלמעלה לכולם תמשיך את חסדייך גם משם. תשמור על מרינה עידן טל ולירן, על כל המשפחה ועלינו שנדע איך להתמודד עם האובדן שלך תהיה נשמתך גן עדן חבר יקר ואהוב שלנו.לא יודעת איך נמשיך מכאן אבל אל תדאג, אנחנו נשמור על משפחתך הכי טוב שנוכל.

דליה ישראל-חבר יקר, אדם מיוחד משכמו ומעלה, כמה עצוב , לא נתפס כמה אהבת לעזור, תמיד מחייך תמיד שמח, הלב כואב אדם יקר ואהוב מאוד, יהי זכרו ברוך.

אורן שרותי רכב-

צוות אורן שרותי רכב מרכין את ראשו בעצב וכאב על לכתו בטרם עת של גולן עזרא ז"ל (גרר גולן) בתאונה המחרידה אתמול בכביש 4.גולן היה גרריסט הבית שלנו מיום פתיחת המוסך ב- 2006, היה איש משכמו ומעלה, אדם עם לב זהב, חייכן ואהוב על כולם.תנחומיי הכנים למשפחה, נוח על משכבך בשלום חבר יקר.

אורן בן סימון-

עצוב מאוד, את גולן עזרא-גרר גולן חולון הכרתי למעלה מ-20 שנה, איש נעים הליכות, גרריסט מקצוען, חרוץ, חבר אמיתי שתמיד הושיט יד לעזרה.יהי זכרו ברוך.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem