כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

יולדת ותינוק נפטרו

ארוע טרגי בבית החולים קפלן

*המרכז הרפואי קפלן *:
אתמול במהלך הערב הובהלה לחדר הטראומה במרכז הרפואי קפלן מקבוצת כללית אישה בהריון בשבוע 38, בת 38 מרחובות, כשהיא במצב אנוש תוך כדי מאמצי החייאה. עם הגעתה לחדר הטראומה בוצע בה ניתוח קיסרי חירום, כאשר מעט לאחר מכן, ולמרות מאמצי הצוות הרפואי, נפטר היילוד.
לצערנו, במהלך הלילה נפטרה גם האם. המטופלת היתה חתומה על כרטיס אדי, והמשפחה הסכימה לתרומת רקמות, אשר תתבצע בקפלן ביממה הקרובה.
אנו משתתפים בצער המשפחה.
*פרופ׳ אלון בן אריה, מנהל חטיבת הנשים ויולדות במרכז הרפואי קפלן * מסר: "האישה הובלה על ידי מד"א כשהיא כבר במצב אנוש ותוך כדי מאמצי החייאה. לצערנו הרב, למרות ניסיונות לייצב את מצבה ומאמצי החייאה מתקדמים, היא נפטרה במהלך הלילה. סיבת הפטירה של האם והיילוד לא ידועה בוודאות, אולם אנו מעריכים כי מדובר בתסחיף מי שפיר, שעלול להתרחש לעיתים רחוקות בהריון. יש לציין כי פטירה של האם והיילוד כתוצאה מתסחיף מי שפיר הינה מקרה נדיר וחריג".

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem