כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

יום הולדת לאברהם ניצול שואה בן ה-84-מצורף סרטון

יום הולדת לאברהם ניצול שואה בן ה-84-מצורף סרטון

מתנדבי איחוד הצלה חגגו יום הולדת לאברהם ניצול שואה בן ה-84

השבוע התקבלה קריאה לא שגרתית במוקד 1221 מגיעים לכל אחד של איחוד הצלה.

הקריאה הנרגשת הייתה לחגוג יומולדת לניצולי שואה בן 84 מראשון לציון שעקב מגפת הקורונה והריחוק החברתי משפחתו לא יכלו לחגוג לו יומלדת.

כך התאספו היום מספר חובשים מתנדבים מאיחוד הצלה כאשר הם חמושים בעוגות וזיקוקים והפתיעו את אברהם בחגיגת יומלדת בפתח ביתו.

סאלי נכדתו של אברהם שהתרגשה מאוד מהמחווה פרסמה בעמוד הפייסבוק שלה: "תודה לצוות של איחוד הצלה שהגיעו הבוקר לחגוג לסבי היקר יום הולדת. סבי שהוא ניצול שואה היום חוגג יום הולדת.. נקישת הפתעה על הדלת ומפגש עם אנשים שלא מכיר שהגיעו בידיים מלאות בעוגות זיקוקים בלונים ומטעמים.
ובכך הצליחו להמתיק את היום לאחר תקופה לא פשוטה של בידוד וריחוק משפחתי.
מרגש עד מאוד…"


שלומי בן עמי ראש סניף ראשון לציון מסר: "היה לנו הכבוד היום לפגוש את אברהם, וזו הייתה זכות גדולה עבורנו לשמח אותו ולחגוג לו יומלדת. אנו מאחלים לאברהם שנים רבות טובות ומאושרות"

גיא דגמי חובש איחוד הצלה ואחראי על הפרוייקט "1221 מגיעים לכל אחד" בסניף ראשון לציון מסר: "שמחנו היום לפגוש את אברהם ולחגוג לו יומלדת, כולנו התרגשנו יחד איתו. פרוייקט "1221 מגיעים לכל אחד" הינו פרוייקט מרגש מאוד שמתווסף לפעילות שלנו כחובשים מצילי חיים. אני מודה להנהלת ארגון איחוד הצלה על התמיכה והסיוע בכל"
וידאו ותמונות – צילום דוברות איחוד הצלה

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem