כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

יום המעשים הטובים במרחב איילון

יום המעשים הטובים של שוטרי מרחב איילון

יום המעשים הטובים במרחב איילון התרכז בערים חולון ,בת ים והמועצה המקומית אזור.

1.מזה 5 שנים מקיימת יחידת השיטור הקהילתי של מרחב איילון פעילות התנדבותית במפעל מוגן אשר מעסיק עשרות אזרחים בעלי נכויות מסוגים שונים. גם היום, לרגל יום המעשים הטובים, הגיעו שוטרי היחידה למקום וסייעו להם בעבודתם. במקום עובדת גם אמה של אחת השוטרות, כבדת ראייה בעצמה; וכך נולד החיבור רב השנים בין העובדים במפעל לבין המשטרה.

2.לרגל יום המעשים הטובים הגיעו שוטרי יחידת הסיור של מרחב איילון לגן לילדים בעלי צרכים מיוחדים בבת ים ויחד עם גורמי קהילה נוספים צבעו את הגן על מנת לרענן את מראהו ולשוות לו אווירה שמחה ונקיה.
מפקד היחידה מסר בתום הפעילות: " זכות גדולה נפלה בחלקנו לשמח ולתרום את מנת חלקנו היום."

3.לרגל יום המעשים הטובים ובמסגרת חיזוק הקשר לאורך כל השנה של משטרת ישראל עם הקהילה, קיימו הבוקר שוטרי מרחב איילון ותזמורת המשטרה פעילות מיוחדת תחת כיפת השמים במתנ"ס בישוב אזור, שהוקדשה לאוכלוסייה המבוגרת.

מדובר בפעילות קהילתית לאורך השנים של השיטור הקהילתי עם המתנ"ס המקומי, הכוללים בין השאר הדרכת הקשישים בנושאי ביטחון אישי ודרכי מיגון לצד ציון אירועים מיוחדים דוגמת האירוע היום ובכל מועדי ישראל.


מצ"ב תיעוד המפגש המיוחד היום .קרדיט: דוברות המשטרה

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem