כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

יום השישי בברטוב

האם בעיקבות הביקורת נסגר בר הברטוב?

ביום שישי בערב הגיעו פקח ושוטר לבר הברטוב שנמצא בקריית בן גוריון

לטענת בעלי הבר בתחילה שאל השוטר מדוע הבר עובד? בעל הבר הציג לו את תנאי הרשיון בהם מותר לו לעבוד כמזנון.לאחר מכן לדברי בעלי הבר השוטר התקשר למחלקת הפיקוח ושם ענו לו שלמרות שיש אישור עליו לסגור.
לאחר מכן הפקח שהיה עם השוטר הטיח בבעלי הבר ואמר לו אתה יודע שכתבו עליך פוסט ברשתות החברתיות שאתה משמיע רעש בשעות אסורות ועליך לסגור את העסק.
לאחר מכן לטענת בעלי הבר השוטר נתן לו אזהרה כי עדיף שיסגור את הבר כי הוא עובר על ההנחיות.
בעלי הבר הוסיף ואמר למערכת הבר נסגר מכיוון שלא יכוךנו לעמוד בקנסות מיותרים.

בבר עצמו הלקוחות זעמו על ההחלטה וקישרו את תחילת הפרשה לפוסט שעל ברשתות החברתיות בו נכתב"

"רק אני שגרה ברבינוביץ מול דרגת סובלת מרעשים של הנוער עד 5.00, 6.00 בבוקר?? כל לילה מתאספים בני הנוער בפאב בדרגת מרעישים, צורחים, רבים , מסכנים את חייהם עם המכוניות בכיכר, לאף הורה לא אכפת היכן הילד שלו עד השעות הקטנות בבוקר?? תתעוררו הורים ובואו פעם אחת לראות מה עושים ילדכם!!!!
ואיפה הפיקוח??? למי אנחנו משלמים אגרת שמירה כל חודש??"לטענת לקוחות הבר אותם פגשנו הם מצביעים על כך שעל סמך פוסט בפייסבוק בא פקח וסוגר עסק.

אחד מלקוחות הבר כתב ברשתות החברתיות:אני רק רוצה לספר לכם כמה שאני מאוכזב משכניי ותושבי קריית בן גוריון, במיוחד בתקופה שכזו.
אחרי שבוע ארוך ומתיש של עבודה מהול בחששות מקורונה כל מה שרציתי היה לשבת לשתות בירה עם חברים ברוגע ובכיף. אממה! כנראה שגחמות של כמה מהתושבים בקרייה יותר חשובות.
בעקבות הפוסט על הברטוב שעלה מוקדם יותר לקבוצה הגיעה משטרה וסגרה את העסק.
הבעלים של הבר הוא בן אדם מקסים שמתחשב בתושבים שבקרבתו ובכל זאת החליטו להזעיק משטרה ולפגוע בפרנסתו ההגונה של בן אדם, במיוחד בתקופה בה עצמאיים מתקשים לסיים את החודש.


להלן תגובת העירייה והמשטרה:

ביום שישי ביצע צוות שיטור עירוני ביקורות בקרב בעלי עסקים על מנת לבדוק כי נשמרות הנחיות התו הסגול (קורונה).

עלה חשד כי העסק הנ"ל לא עמד בהנחיות של כמות אנשים במקום , אולם מכיוון שהתעורר ספק לגבי סוג עסק כפי שהוא מוגדר ברישוי עסקים לא היה ברור בוודאות אם יש או אין הפרה ולכן בעל העסק הופנה לעיריה לרישוי עסקים על מנת לפתור את הסוגיה.
העסק לא נסגר ולא נרשמו נגדו דו"חות.

אנו מבקשים לציין כי בשל התקנות החדשות, נכון לעתה, כל בעלי המסעדות, הברים ובתי הקפה ייסגרו לקהל החל מיום שלישי הקרוב וזה מה שנאמר לבעל העסק.

בהזדמנות זו ציין הפקח בפני
בעל העסק, שיש תלונות כנגדו על רעש גם ברשתות החברתיות והראה לו בטלפון למה התכוון.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem