כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

ילדה בכיתה ב' מקריאה סיפור לילדי השכונה

יערה שלו, תלמידת כיתה ב בבית הספר אליאב.

ילדה בכיתה ב' מקריאה סיפור לילדי השכונה

משבר הקורונה אילץ את בתי הספר ליזום רעיונות יצירתיים ומקוריים * בבית הספר אליאב יזמו שעת סיפור בזום * המספרים: ילדי כיתות ב' * המאזינים: ילדי גנים * בסיום שעת הסיפור ניתנה לילדים משימה יצירתית אותה הביאו לגן למחרת

"מעשה בחמישה בלונים" מאת מרים רות. מקריאה: יערה שלו, תלמידת כיתה ב בבית הספר אליאב. מיזם מקסים ומקורי של בית הספר היסודי אליאב מתרגל את תלמידי כיתה ב' לקריאה ובד בבד, ילדי הגנים נהנים מסיפור ילדים. וברוח התקופה הסיפור משודר ישירות לבתי הילדים באמצעות הזום.

לירון שלו, אמה של יערה, מספרת: "כבוד רב נפל בחלקה להיות התלמידה הראשונה בבית הספר שנבחרה להקריא סיפור לילדי הגן. היא התרגשה ונהנתה מהחוויה. שימח אותנו לראות את ילדי הגנים משתפים פעולה ומקשיבים לסיפור בעניין ואפילו קיבלתי הודעות מוקלטות שהיה להם כיף".

את הרעיון יזמה סגנית ורכזת א'-ב', רונית אמבר, שהמטרה הייתה להעצים את תלמידי בית הספר וליצור קשרי קהילה בין תלמידי בית הספר לבין ילדי הגנים. "דווקא בימים אלו של ריחוק חברתי, יש חשיבות ליצירת שייכות וחיזוק קשרים חברתיים" מסבירה רונית "במיזם זה אנו מקדמים אוריינות ומתרגלים קריאה בקרב תלמידי בית הספר". בסיום שעת הסיפור, ניתנת לילדי הגן משמימה יצירתית אותה הם מכינים ומביאים לגן למחרת.


מנהלת בית הספר, סימה ברנד שפיגל, מסכמת: "התפיסה החינוכית של בית הספר הוא להעצים את התלמידים ולחנך אותם לתרומה לקהילה. המיזם מגשים את שתי המטרות:  מעודדת את תלמידינו לאהבת הספר ומאפשרת לילדי הגנים בשכונה, ליהנות מזמן איכות של הקשבה לסיפור ויצירה".

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem