כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

ילדי צהרון לא קיבלו אוכל

לא תאמינו מי אשם במחדל

מאז החזרה לשגרה והסרת המגבלות מערכת החינוך בחולון לא השכילה להסתגל לשינויים שהקורונה הביאה איתה.

רק אתמול דיווחנו לכם על כניסתם של 60 ילדי גן לבידוד עקב אי התחסנות של צוותי ההוראה בגן ומאז זרמו למערכת הודעות על עשרות מקרים של כיתות ותלמידי בית ספר שנמצאים כעת בבידוד ומשום מה זה לא פורסם בשום מקום.

אז ראשית אנו רוצים להבהיר שהדיווחים כאן מתבססים על דיווחים שאנו מקבלים ועליהם יש אישור מהגורמים המוסמכים, וזאת מכיוון שמנהל החינוך בעיריית חולון או רשת קהילה ופנאי לא מוציאות דיווחים על מקרים כאלו לתקשורת.

מקרה שהובא השבוע למערכת הוא שוב מקרה שעם הערכות נכונה ניתן היה למנוע אותו.

מדובר על ילדי צהרון בחולון שמופעל על ידי רשת קהילה ופנאי. הילדים ששהו בו לא זכו לקבל את ארוחת הצהריים וכך יצא שלמעט ארוחת הבוקר הם לא אכלו כל היום.


ההורים הביעו את כעסם כלפי רשת קהילה ופנאי שלא טרחה ליידע אותם על כך וציינו שזו לא הפעם הראשונה שדבר כזה קרה.

אומרת לנו אם מודאגת: במקרה גילינו שלא הגיע אוכל לצהרון וזאת מכיוון שמספר אימהות הוציאו את הילד שלהם מוקדם מהגן.

מדובר בילדים בני 3 שלא אכלו כל היום זאת פשוט בושה! רק לקראת סוף היום ולאחר שהבענו את זעמנו הגיע לגן משלוח של פתיתים לא מבושלים.

עוד אם הוסיפה: הגיע הזמן להחליף את רשת קהילה ופנאי, פשוט בושה! הם סוגרים צהרונים בגלל העדר כח אדם וכעת הם לא מספקים אוכל בזמן. פשוט בושה לעיר הילדים!

תגובת רשת קהילה ופנאי:

ילדי הצהרון שהו בבידוד והיו צריכים לחזור לפעילות רק בעוד יומיים, לשמחתנו הבידוד קוצר והם חזרו היום לפעילות אך גננת הבוקר, שהיתה אמורה לעדכן אותנו על כך, לא עשתה זאת ולכן לא הוזמן עבורם אוכל. מיד כשנודע לנו על כך הוזמן אוכל לצהרון.

אנו לוקחים את הנושא לתשומת ליבנו ונחדד את הנהלים עם גננות הבוקר ובכל מקרה נזכה את ילדי הצהרון על יום זה.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem