כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

ילד מחולון ניצל מלינץ בעקבות התערבות תושבת העיר

בעקבות התערבות המערכת משטרת ישראל פתחה בחקירת החשודים במעורבות בארוע

על אלימות וחרם על ילדים כתבנו כאן מספר פעמים אך המקרה שאנו מביאים כעת לפניכם הוא מעט שונה.

מדובר על תושבת העיר בשם נילי קלינמן וכך היא תארה כיצד הצילה ילד מלינץ .

הערב הזה שלא אשכח אותו עוד הרבההה זמן! זוועה!!!!
הערב בו אני שומעת מחלון הבית בזמן שאני מקפלת כביסה ילד בורח ורואה ילדים גדולים יותר רצים אחריו להרביץ לו!
צועקת מהחלון: ילדים אל תגעו בו!!! וכלום, מסתכלים אל החלון וממשיכים לכתר אותו מעל 12-15 ילדים בגילאי 14 ומעלה…
אני תופסת את הסלולר ורצה למטה, רצה לכיוונם, כבר החזה של ילד מאיים אחד מתנגש באיום בילד השני ובום אני נכנסת לו מול הפנים, צועקת:
אל תיגע בו !!!!!
יאללה מה הבעיה שלך?!
מה הבעיה שלי? מה הבעיה שלך??
כולכם עליו?? מתחילים קללות ואני מתעלמת ומלווה אותו הביתה, ממשיכים הקנטות ואני עונה להם שהם מגעילים אותי איזה פה מלוכלך איכסה, לכו הביתה…
והוא כולו רזה, דובר עברית לא מלאה עם מבטא כי הוא עולה חדש לפני 3 שנים מאוקראינה! בן 11 בסה"כ…. ליבי יצא אליו
מגיעה לבנין של הילד, הוא קצת מבוהל ובטוח שהם עוד יתפסו אותו מחר מחרתיים!
אמא שלו לא בבית אבל אנחנו מכירות מהגינה, השארתי אותו בבית נעל את הדלת, הבן זוג של אימו היה בבית אבל לא ראיתי אותו אולי במקלחת…
יורדת ומתקשרת לאמא, מספרת לה הכל והיא אומרת שזו לא פעם ראשונה, שהוא סובל גם בתוך זמן בית ספר מאלימות וממורים שלא עושים מספיק למען בטחון הילד ויוצאים בהאשמות אבל לא רוצה להאשים חלילה צוות, לא ראיתי… זה מה שסופר בשיח הטלפוני.
מגיעה לבינין איתי היכן שפרצה התגרה והריצה וכיתור הילד, רואה שהילדים עדיין שם והם מקללים לעבר חלון ביתי, מאיימים שמכירים את הבית ושיש לי ילדים, גידופים שאני עובדת במשרת רחוב וכדומה… לא מענין אותי:
מגיעה ומזהירה אותם שאם לא ילכו אני מזמינה פיקוח, ככה 10 דקות ממשיכים ומנסים להתעמת איתי הילדים ואני בוחרת לשכנע, מרימה קצת את הקול באסרטיביות, מבקשת שיתרחקו ממני אתם קטינים אני לא מתקרבת לילדים שאני לא מכירה ואני לא רוצה לצלם קטינים! למרות שממש היה בא לי שאדע להראות למי שאספר לו על זה, אבל לא עושה זאת.
לא מדברת איתם הרבה מעבר מלבד שילכו הביתה כי לכו תדעו לאן זה יסלים… כמובן שלא הלכו, פניתי לעיריית חולון בטלפון 5011111 והם עונים זה לא באחריותנו,
צלצלי למשטרה! הוא מתנער מאחריות….
פניתי למשטרה!
טלפון חירום באדום 100
בשעה: 20:07
הבטיחו מהמוקדנית שיגיעו לפזר אותם, שאם ארצה להגיש תלונה על הטרדת בנין ואיום על הבית… זו לא הייתה המטרה שלי, רציתי להרתיע אותם, שילמדו קצת גם לחשוש כי אין להם ולו טיפה של כבוד או פחד מול אדם מבוגר או פגיעה בילד קטן!
כעבור 25 דקות של קללות שוב ושוב אני לא מוותרת ועומדת שם ושומעת כמה בוז ועלבון יש בילדים הללו, מתעצבנת ומבקשת באסרטיביות שילכו הביתה הזמנתי ניידת! לא מזיז להם!!!
אמא של הילד שרצו להרביץ לו מגיעה!
לא מאמינה לראות עינייה, מחכה איתי… שומעת קללות וגידופים, ילדות בבגדים קטנטנים שלא מביישים אף חשפנית או קטלוג לא מוצלח של לבני ספורט ופה של אזור רע מאוד מהברונקס בחו"ל…
הילד הפגוע שליוויתי לביתו מגיע עם הבן זוג של האם אל המקום שוב, עומד מתבייש ומצביע להורים ולי על אלו שאיימו והרביצו עוד לפני שברח ונקלט בעיניי מהחלון.
והילדים צוחקים, מגדפים, משחקים משחקי כביש ודוחפים אחד את השני לנתיבי הנסיעה בכביש שבדיוק בסיבוב ובקלות יכולה להגיע מכונית במהירות ולהכנס באחת מהבדיחות הלא מוצלחות של הנערה שדוחפת את אותם מחזרים אחריה אל תוך הכביש בזלזול! מעבירים ביניהם פחיות XL מפה לפה מבלי לחשוש משום מחלה!
20:52 שוב מצלצלת למשטרה, מבטיחה המוקדנית שיגיעו.
בינתיים הילדים ברחוב צוחקים נהנים מהמצב
עוברי אורח מבררים על ההתקהלות והגידופים, שואלים מדוע ההורים לא בתמונה מדוע הילדים לא הולכים הביתה…
והמשטרה ממאנת להגיע!
שעה ורבע, השוטר לא מגיע ואני כבר חייגתי בשנייה ובשלישית ולבסוף הגיע בחור רם קומה ומגרש את כל הילדים בצעקות חזקות ומאיים שיגיש תלונה נגדם!!!
הם הולכים, אני ואם הילד לא מאיימות לכן הם לא הלכו?
אז מה בעצם הם רוצים הילדים??
תשומת לב? איומים? מכות ואדרנלין? מה זה אמור להיות הברבאריות הזו?? איפה אתם ההורים של ילדיכם, מעל 13 ילדים היו שם שההורים שלהם רגועים בבית ולא יודעים איזו זוהמה יוצאת מהפה והראש של הילדים הללו, לא מחפשים אותם מסתובבים ברחובות מאיימים ולא מכבדים אנשים ברחוב?
לבסוף השוטר מצלצל אליי ואומר שלא יגיעו, שאתן לו לשוחח עם האם של הילד ומורה לה להגיע לתחנה להגיש תלונה.
היא מסבירה שלא מכירה שמות ואיך תציין מי מאיים על הילד ובכללי מי מטריד את כל דיירי היבנין ממנו יצאה הגברת שמנעה את הלינץ בילד? אין תגובה, לא נגיע תגיעי את! אכזבה. בעיניי האם, הילד וגם בעיניי.
הילד חוזר ואומר, מחר או עוד כמה ימים הם כן יתפסו אותי.
רבותיי, אנחנו לפני אבדון !
הנוער של היום פשוט נוראי, מתוסכל, אלים, צר אופקים, מבזה, גס רוח והכי הכי חשוב לא מכבדה את קדושת החיים וכבוד האדם!
אל תפקידו ילדיכם בידיי ילדיי השכונה, יקרה אסון והם לא יחזרו שלא נדע!!!
אני בעוד חודשיים שלושה עוברת דירה, ואנע חושבת לעצמי:
מי ישמור עליו בפעם הבאה ???

משטרת ישראל מסרה בתגובה לטענותיה של נילי:

מדובר בפניה אל מוקד 100 שהועברה מיידית אל שוטרי הסיור בשטח, כאשר בבירור טלפוני מול המודיעה, נמצא שאין חשש לילד בזמן אמת וכי הוא נמצא בביתו. עם זאת, בכוונת המשטרה ליצור קשר עם המשפחה וככל שיידרש , תפתח בחקירת החשודים במעורבות.


נילי מסרה לנו שבעקבות ההתערבות שלנו פנתה אליה המשטרה וגבתה ממנה עדות והחוקר הודיע שהם מחפשים תעוד מצלמות שנמצאות שם.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem