כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

יצחק כספית ז"ל

יצחק מותיקי העיר חולון נפטר בגיל 94

לפני כיומיים נפטר יצחק כספית ז"ל שהתגורר שנים רבות בחולון.

נפטר אתמול בבית החולים ע"ש יצחק שמיר (אסף הרופא) בגיל 94 .

יואל ישורון סגן ראש עיריית חולון(לשעבר) הספיד אותו שכתב:

יצחק כספית ז״ל: ענק מדור הנפילים

השבוע הלך לעולמו אחת מהדמויות הבולטות, הנערצות, האהובות, הפעילות והוותיקות בתנועת הליכוד בחולון ( אף שעזב את העיר לנס ציונה בגיל מבוגר ), יצחק כספית ( בנו של העיתונאי והפרשן, בן כספית).


על יצחק כספית נכתב הנאמר במסכת סנהדרין: ״חבל על דאבדין ולא משתכחין״. אדם מדור של ענקים ונפילים. אידאולוג אמיתי. אדם כובש. איש שיחה מרתק, נעים הליכות.

אין אחד מוותיקיה וחבריה של תנועת הליכוד שלא הכיר את יצחק כספית. אני זוכר עת התמודדתי על ראשות העיר חולון בשנת 2003. כמעט חוללתי מהפך פוליטי בעיר. התקשרתי ליצחק כדי לבקש את תמיכתו. קצת חששתי. הוא מהוותיקים והבולטים והייתה לי חשובה תמיכתו. לא רק שהשיחה זרמה והתארכה, אלא שהוא התרשם ממני והבטיח ( וכך עשה) להתקשר לוותיקים שיתמכו בי. הוא וחברו מרדכי אריאלי יחד. תמיכה אמיתית, חמה, אישית, טהורה וחפה מכל אינטרס. כזה היה.

תנועת הליכוד כולה וסניף הליכוד בחולון, ואני מוקיריו ואוהביו, אבלים, מבכים ודואבים את לכתו לגינזי מרומים של אחד מוותיקיה, חבריה ופעיליה הבולטים. מי ייתן ויאיר מאור היקרות על משפחתו .

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem