כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

כאוס בהסעות בחולון

תלונות רבות על מערך ההסעים

הורים בחינוך המיוחד בחולון זועמים על מערך ההסעות בחולון.

מאז החזרה ללימודים החל גם מערך ההסעות לעבוד ואיתו ההנחיות המבלבלות.

תחילה ניקבע כי הלימודים יהיו בקפסולות וכך גם ההסעות כל זאת על מנת לשמור על בריאות הילדים ,במיוחד בהסעות כאשר ישנם תלמידים הנוסעים מכמה בתי ספר שונים באותה הסעה דבר היכול להביא להדבקה המונית.

אומרת לנו אם שבנה נוסע בהסעות:בני נוסע עם עוד מספר תלמידים מבתי ספר אחרים ולומד עם תלמידים אחרים שלא נוסעים איתו בהסעה מה ההגיון פה?סיכויי ההדבקה גדולים שהתלמידים בהסעה הם לא מאותה קפסולה,מצד אחד אנו ניצמדים להנחיות משרד הבריאות ומהצד השני להנחיות עיריית חוולון תחת משרד החינוך ,מסתבר שיד ימין לא יודעת מה יד שמאל עושה והכאוס חוגג.

אם שנייה שאומרת למערכת שמערך ההסעות בעיריית חולון הוא פשוט ביזיון ,אני התלוננתי עשרות פעמים על השעה בה אוספים את בני לא תאמינו את בני אוספים ב6:30 כדי שיגיע לבית הספר בשעה 8:00 זה פשוט לא נורמלי ובמצב שלי יש עוד עשרות הורים.


עיריית חולון החליטה לחסוך על גבם של הילדים וחסוך בהסעות וכך זה נראה והסובלים זה הילד שקם בחמש וחצי בבוקר ליום לימודים בחולון בעוד ילד רגיל קם בשעה שבע בבוקר זה פשוט לא נורמלי.

תגובת עיריית חולון:

החל מ-1.9.20 יצאה הנחיה מטעם משרד החינוך המורה על הסעות בהרכב מלא של תלמידי החינוך המיוחד וזאת ללא קשר לקפסולות באם יחולו במוסדות עצמם .

בחינוך הרגיל, שחזר לפעילות ב-1.11.20, הוגדרו הנחיות מגבילות רק באוטובוסים.

רב ההסעות בחולון אשר מסיעות תלמידי חנ"מ וחינוך רגיל מתחילות את האיסוף בשעה 6.45 (לא לפני) והמוסדות שאליהם מוסעים הילדים פותחים שעריהם החל משעה 7.30 (מדובר בהסעות בתוך חולון ומחוצה לה).

באם ישנה תלונה נקודתית על שעת איסוף מוקדמת במוסד כלשהו, ההורים מוזמנים לפנות למחלקת ההיסעים במינהל החינוך שיבדוק ויטפל בהתאם.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem