כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

כיכר המדיטק בחולון הפכה ליום אחד לכיכר רבין

25 שנה לרצח ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל

במלאת 25 שנה לרצח ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל:

כיכר המדיטק בחולון הפכה ליום אחד לכיכר רבין.

בכיכר בחולון, שבה נשמעים בשבועות האחרונים ביטויי אלימות והסתה במסגרת ההפגנות,

נתלה באופן סמלי שלט שנושא את שמה הזמני, ו"נוער הנרות" פקד את המקום

מוטי ששון: "כמי שעמד על הבמה בעצרת השלום, לפני 25 שנה, לצדו של רבין, אני מודאג מאד מהשיח בארץ כיום,


ואין לי ספק שגם רבין, לו היה חי היום, היה מודאג מאד"

במלאת 25 שנה להירצחו של ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל, הפכה ליום אחד כיכר המדיטק בחולון לכיכר רבין. בכיכר בחולון נשמעים בשבועות האחרונים, למרבה הצער, ביטויי אלימות והסתה במסגרת ההפגנות, באופן שמזכיר את ההתרחשויות שאירעו בארץ בתקופה שקדמה לרצח. בכיכר נתלה באופן סמלי שלט שנושא את שמה החדש והזמני, על הרצפה נפרסו מילותיו האחרונות של רבין – "האלימות היא כרסום יסוד הדמוקרטיה" ובני נוער חולונים הניחו על האותיות פרחים ונרות, על מנת לסמל את "נוער הנרות" שלפני דור.

ראש עיריית חולון, מוטי ששון: "כמי שעמד על הבמה בעצרת השלום, לפני 25 שנה, לצדו של רבין, אני מודאג מאד מהשיח בארץ כיום, ואין לי ספק שגם רבין, לו היה חי היום, היה מודאג מאד. מותר להביע מחאה ולהפגין, מותר להסכים לא להסכים, אבל אסור ומסוכן להפוך את הוויכוח הפוליטי לאלים. החובה להמשיך ולנסות להתאחד היא צו השעה, דווקא בימים טרופים אלה. זה חשוב היום, אולי אפילו יותר מאי פעם".

צילום: רן יחזקאל

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem