כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

כל אפשרויות הבילוי ביום הבוחר

לאחר שתבחרו חולון מציעה שלל אפשרויות בילוי

היום יום שלישי יום הבוחר ובחולון שלל פעילויות להורים ולמבוגרים כפי שעיריית חולון פרסמה .

במוזיאון העיצוב הנמצא סמוך למדיאטק מול קניון חולן מציעים סיור פעיל בתערוכה "קופסה שחורה", בהנחיית מדריכי המוזיאון, במהלכו יבצעו המשתתפים משימות קצרות ומהנות וייחשפו לעולם העיצוב דרך סיפורם של החפצים הנמצאים סביבנו. וגם "מכני-קיט" – סדנת עיצוב מוצר במהלכה יעצבו וירכיבו המשתתפים חפץ שימושי לטלפון הנייד. רכישת כרטיסים למוזיאון תתאפשר בהזמנה מראש, באופן מקוון בלבד ובאמצעות כרטיס אשראי (אין מכירה במזומן) או בטלפון 073-2151500. 

 

גלריית המשכן בית מאירוב – "הסלון של אוברזון" –  תערוכת רטרוספקטיבה למעצב האופנה גדעון אוברזון. שעות הפתיחה ביום הבחירות: 10:00-20:00. רחוב הרצפלד 31, חולון

  • בול קליעה" בגלריית חנקין – תערוכה חדשה של האומן וקולע הסלים דוד גרושקו. שעות הפתיחה ביום הבחירות: 10:00-14:00. רחוב חנקין 109, חולון.
  • גלריית החווה – "יש ריח לאומנות" חיבור אקטואלי בין ריח, עיצוב ואומנות. שעות הפתיחה ביום הבחירות: 10:00-14:00​. רח' הנחושת 1 פינת רח' המלאכה, א.ת חולון.
  • "שוות מתלבשות" – יריד האופנה למידות גדולות במרכז עזריאלי – ביום שני (22.3) בשעות 20:00-14:00 וביום שלישי
    בשעות 18:30-9:30 יופעלו במתחם עזריאלי עשרה בוטיקים נשיים של אופנה שבכל אחד מהם יש שפע של בגדים במידות ביניים וגם מידות גדולות.​ 
  • מוזיאון הילדים – בוחרים ינשול – למען עתיד טוב יותר – ​ביום שלישי, כשכולנו נצא לממש את זכותנו הדמוקרטית- במוזיאון הילדים מציעים לנו גם לבחור בינשול… נצלו את היום החופשי שלכם עם המשפחה ובואו ליהנות, להצביע והשפיע. מסלולי הפעילות ביום הבחירות יפעלו בין השעות 09:30 ל- 14:00. ברחבת הכניסה למוזיאון יחכו קלפיות המוזיאון המבקרים מוזמנים להשתתף בהצבעה: הורים מול ילדים, בשאלות כמו מה יותר טעים לכם – שוקו או וניל, איזו עונה אתם מעדיפים קיץ או חורף ועוד ועוד… למחרת יפרסם המוזיאון את תוצאות האמת בדף הפייסבוק​ שלו.
  • תערוכת חוצות גן המוזיאון -"עלמא זעירא" – תערוכת הצילום של ד"ר עמי שרגר. כניסה מרח' ויצמן 61 חולון סמוך למוזיאון הישראלי לקריקטורה ולקומיקס. נפתח 24/7. הכניסה חופשית.

קרדיט תמונות:רון קדמי ואלעד שריג

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem