כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

כל הארועים בראשון לציון בוטלו עקב הקורונה

עיריית ראשון לציון מודיעה לציבור על ביטול כל האירועים העירוניים עד להודעה חדשה * בין היתר בוטלו אירועי פורים, חודש האישה הבינלאומי ושבוע מעשים טובים

עיריית ראשון לציון מודיעה לציבור על ביטול כל האירועים העירוניים עד להודעה חדשה * בין היתר בוטלו אירועי פורים, חודש האישה הבינלאומי ושבוע מעשים טובים * ראש העירייה, רז קינסטליך: "קהילת ראשון לציון תדע לעבור את הימים האלו. זו הזדמנות נהדרת לבלות יותר בחיק המשפחה"

בעקבות שורת ההגבלות שפרסם משרד הבריאות, עיריית ראשון לציון החליטה לבטל את כל האירועים העירוניים עד להודעה חדשה.
בין היתר בוטלו אירועי פורים העירוניים, חודש יום האישה הבינלאומי, שבוע מעשים טובים ועוד. ביטולים אלו מצטרפים לביטול מרוץ ראשון לציון שצפוי היה להתקיים בסוף החודש.
ראש העירייה, רז קינסטליך: "לאחר לבטים רבים והתייעצויות עם כל גורמי המקצוע, החלטנו בלב כבד, לבטל את כל האירועים העירוניים בעיר עד להודעה חדשה. פורים הוא חג שהילדים מצפים לו כל השנה, אך למען ביטחונם אין מנוס מלקבל החלטה זו. זו הזדמנות נהדרת לבלות יותר בחיק המשפחה, קהילת ראשון לציון תדע לעבור את הימים האלו".

בתוך כך, עיריית ראשון לציון עוקבת בדאגה אחר התפשטות נגיף הקורונה ונערכת לגרוע מכל. למעלה מ-440 חליפות מגן נרכשו וישמשו את עובדי העירייה שימשיכו לתת שירות לתושבים בתרחיש הפסימי של הידבקות המונית. החליפות כוללות כיסוי הרמטי של הגוף, כפפות, מסיכות לפנים ומשקפי מגן. לכל העובדים הוצאו הנחיות מטעם משרד הבריאות על התנהלות בעבודה להקטנת הסיכוי להידבקות, למשל שטיפת ידיים, כיסוי הפה בשיעול ועוד.
במערכת החינוך העירונית נערכים לאפשרות של למידה מרחוק דרך רשת האינטרנט. כל גורמי המקצוע בעירייה הונחו להיערך לכל תרחיש ולוודא כי ראשון לציון תהיה במוכנות גבוה במקרה הצורך.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem