כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

כל ההגבלות והחסימות לקראת הסגר שמתחיל ב17:00

כל ההגבלות והחסימות לקראת הסגר שמתחיל ב17:00

תקנות ליום העצמאות כפי שהתרסמו באתר משרד הבריאות:

  • החל מיום ג׳, 28 באפריל 2020, בשעה 17:00 ועד ליום ד׳, 29 באפריל 2020, בשעה 20:00 יוכל אדם לצאת מביתו רק לצורך הצטיידות בתרופות ובמוצרים חיוניים בלבד וקבלת שירותים חיוניים בלבד בתחום יישוב מגוריו, אלא אם בתחום זה לא קיימים שירותים אלו, ואז יוכל לקבלם ביישוב הסמוך ליישוב מגוריו.
  • בתקופה זו תופסק פעילות התחבורה הציבורית.
  • משרד הבריאות שב ומדגיש כי על האזרחים לחגוג את יום העצמאות בבתיהם. לא תתאפשר רכישה של מזון במהלך ערב יום העצמאות ויום העצמאות עצמו. תתאפשר יציאה מהבית להתאווררות ופעילות גופנית בקרבת הבית (בהתאם לתקנות), בהתאם למתכונת שחלה בליל הסדר.*
  • עפ"י החלטת הדרג המדיני ובהתאם לעדכון התקש"ח שנכנסו לתוקפן החל מהיום, המשטרה תגביר את פעילות האכיפה והפיקוח ברחבי הארץ ותפעל לאכוף את התקנות למען שמירה על בריאות הציבור.

כאמור, במסגרת ההיערכות, אגף התנועה יפעל בצירים הבינעירוניים למימוש תכלית תקנות לשעת חירום. כאשר החל משעות הצהריים, מיקוד הפעילות האופרטיבית יתבצע בפריסה ארצית של 44 מחסומים בצירים המרכזיים, שיצרו רצף של חסימות בין השטח העירוני לבינעירוני וזאת במטרה לאכוף את קיום התקנות וצו בריאות העם.

לצד המחסומים יפעלו מאות ניידות ושוטרים שיבצעו סריקות על כלל הצירים ברחבי הארץ תוך ביצוע מחסומים מדלגים ואכיפה תוך כדי תנועה, ויאתרו אזרחים שלא יפעלו עפ"י ההוראות. אנו מדגישים בפני הציבור, להימנע ממפגש מיותר עם השוטרים ולהישמע להנחיות על מנת שנוכל לשמור כולנו על בריאות כלל אזרחי מדינת ישראל.

מהמערכת אנו מוסרים חג שמח ואנא שמרו על הנחיות משרד הבריאות והקשיבו ומלאו אחר הנחיות כוחות הביטחון

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem