כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

כל המידע נכון לעכשיו על התקנות וההגבלות עקב הקורונה

כל ההגבלות והתקנות שניכנסו לתוקף מהערב

מצב האנשים שנדבקו בקורונה לפי אתר משרד הבריאות 193 נמצאו חיוביים מהם 165 במצב קל 11 בינוני ו2 קשה . בבית החולים וולפסון מאושפזים שלושה חולי קורונה במצב קל ובאסף הרופא שישה חולים

תורים רבים סביב המרכולים ורשתות השיווק נצפו היום וזאת למרות שלא הוטלו הגבלות חדשות.אבי אשכנזי דובר החברה לביטחון עיריית ראשון לציון מסר שבמהלך השבת נרשמה תנועה ערה מאוד של אלפי קונים שהגיעו למרכולים באזורי התעשיה בראשון לציון.
כבר בשעות הצהריים שיגרה החברה לביטחון של עיריית ראשון לציון מספר גדול של פקחים כדי להגביל כניסה של עד מאה איש בכל זמן נתון בתוך כל מרכול. במקביל הוצבו פקחים ויצרו הפרדה בין קבוצות ההמתנה מחוץ למרכולים כך שהקבוצות היו קטנות( פחות ממאה) בכל קבוצה.
בסך הכל נשמר הסדר וגם בשעה זאת בעקבות פתיחת מרכולים נוספים ברחבי העיר פועלים פקחי החברה לביטחון יחד עם שוטרי משטרת ראשון לציון לפקח על הסדר בסמוך למרכולים ושמירה על הנחיות איסור התקהלות

במהלך הלילה תקיים משטרת ישראל מבצע נוסף שבמהלכו יבוצעו ביקורים בבתי העסק השונים לצורך פיקוח ובקרה בדבר קיומו של צו הבריאות,בפעילות יזומה וממוקדת של משטרת ישראל שבוצעה אמש (ליל שישי, 13.03.20) בוצעו ביקורים ובקרות בבתי עסק רבים ברחבי הארץ לצורך מניעת התקהלות של מעל 100 איש, בהתאם להנחיות ולצו בריאות העם שהוצא בנושא ע״י משרד הבריאות. במהלך הפעילות ביצעה המשטרה בקרות יזומות ב-296 אולמות אירועים, פאבים, מועדונים, מסעדות וכיו״ב. מרבית בעלי העסקים שנבדקו עמדו בהנחיות של משרד הבריאות וקיימו את הצו כלשונו. כנגד 6 בתי עסק שהפרו את ההנחיות ברחבי הארץ, ננקטו פעולות אכיפה ובחלק מהמקרים הקהל פוזר מהמקום. שלושה בעלי עסקים שאצלם נרשמו הפרות משמעותיות וחריגות זומנו לשימוע במשטרה.

ראש הממשלה אמר במסיבת העיתונאים שהתקיימה הערב אנחנו בעיצומו של משבר כאשר הקרב בעיצומו ,הוכח שמדיניות הגבלת הגבולות היא יעילה אנחנו חייבים להתקדם תוך כדי תנועה ולכן כל כמה ימים יהיו הנחיות חדשות וזה מחייב אותנו לשגרת חיים חדשה ,המלחמה בנגיף מחייבת אותנו לאמצעים מיוחדים שלא נקטנו בהם עד היום,השרותים החיונים ימשיכו לפעול אין סיבה להסתערות על מרכזי הקניות יש לנו מספיק מלאי של תרופות ומזון כם שרותי הבנקים והדלק יפעלו כל מה שקשור לתרבות ופנאי יפסיקו לעבוד כל מה שקשור למסחר ימשיך לעבוד תחת תנאים מגבילים מי שלא חייב לצאת לעבודה ויכול לעבוד מהבית זה עדיף כל זאת על מנת לצמצם מרחק .

בסוף הנאום התייחס נתניהו לכך כל גני הילדים והפעוטונים ,חדרי כושר,בתי קולנוע ,מסעדות ועוד…



אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem