כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

כמה יעלה לכם בפועל שדרוג לדירה גדולה ?

נתוני הלמ"ס לרבעון השלישי שפורסמו לאחרונה
רוצים לשדרג את הדירה? כמה יעלה לכם בפועל שדרוג לדירה גדולה ?
ניתוח מיוחד של אלדר שיווק מכמת במספרים כמה יעלה בפועל השדרוג לדירות גדולות יותר בערים בישראל
פערי המחיר בין דירות 4 ו-5 חדרים בעיר בת ים עומד על כ-645 אלף שקל שהם 30%, כך עולה מניתוח עדכני שערכה חברת אלדר שיווק נדל"ן לנתוני הלמ"ס.
בת ים היא בין חמש הערים עם הפערים הגבוהים ביותר בין שני סוגי דירות אלו מבין כל הערים בארץ.
מחיר דירה ממוצעת בת 4 חדרים בבת ים הוא 2.183 מיליון שקל ומחיר דירת 5 חדרים – 2.827 מיליון שקל בממוצע.
הניתוח בחן את מחירי הדירות בערים מרכזיות וגדולות בישראל בהתבסס על נתוני הלמ"ס לרבעון השלישי שפורסמו לאחרונה, על רקע השינויים בהעדפות המגורים של רוכשי הדירות – אם בעבר דירות 4 חדרים היו הפופולריות ביותר בקרב הציבור הישראלי, בשנתיים האחרונות דירות 5 חדרים החליפו אותן כמוצר המועדף ביותר על הישראלים, והניתוח מנסה לכמת במספרים כמה יעלה בפועל השדרוג הזה.
לדברי אבי זיתוני, מנכ"ל חברת א.זיתוני, "פערי המחיר בין סוגי הדירות בבת ים נובעים בין היתר מתנופת בנייה ופיתוח שעברה העיר בשנים האחרונות עם בנייתן של שכונות חדשות המציעות דירות יוקרתיות ומושכות אליהן אוכלוסיה מחתך סוציו אקונומי גבוה יחסית. אחת כזו היא שכונת 'פארק הים' החדשה שזכתה לכינוי 'שכונת העתיד' ונבנית על קו הים בבת ים. עפ"י לשכת שמאי המקרקעין, בניית השכונה תוסיף ליוקרה של בת ים ותעלה את קרנה של העיר בשנים הקרובות".
בממוצע ארצי הפער בין דירות 4 ו-5 חדרים עומד על 565.6 אלף שקל שהם 34%. לצד בת ים, הערים שבהן הפערים הגדולים ביותר הן רמת גן עם פער של כ-1.1 מיליון שקל (42%), תל אביב עם פער של 1.005 מיליון שקל (25%), ראשון לציון עם פער של כ-730 אלף שקל (37%), וחיפה עם פער של 697 אלף שקל (52%). הערים עם הפערים הקטנים ביותר – אשקלון עם פער של 307.7 אלף שהם 24%, ובאר שבע עם פער של כ-423 אלף שקל.

מקור: למ"ס – נכון לרבעון שלישי 2021

קרדיט: division-פרוייקט אבי זיתוני בפארק הים בבת ים

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem