כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

כנגד כל הסיכויים-הנס של אבי

לאחר שניצל ממוות החליט לערוך ערב הוקרה לגיבורים שהצילו אותו

כנגד כל הסיכויים-הנס של אבי
לפני כשנה התקבל במוקד 101 של מד"א דיווח על גבר מחוסר הכרה שעובר אירוע מוחי. צוות האמבולנס עם חובשים של מד"א אפרת בן זקן ועידן בן שלוש וצוות הניידת טיפול נמרץ – הפראמדיק של מד"א יצחק נויגרשל, שקד רונטל וגיא גנור והחובש נתנאל איתן הגיעו במהירות למקום וראו את אבי (47) שכוב על הרצפה כשהוא מחוסר הכרה. הם החלו בטיפול רפואי ראשוני מציל חיים במהלכו הבינו שמצבו של אבי דורש טיפול מתקדם ולאחר תאומים פינו אותו לבי״ח שמיר-אסף הרופא.
כשהגיעו לבית החולים החלו הרופאים לטפל באבי נמרצות אך העריכו שמכאן הוא לא ישרוד – והודיעו על כך לאשתו. אבי שכב שבועיים בטיפול נמרץ כשלפתע פתאום התעורר. מאז הוא עבר שיקום ארוך שהסתיים לפני כחודשיים. אבי החליט לערוך אירוע הוקרה לצוות של מד"א לאחר שהבין שהטיפול הראשוני שהעניקו לו בדרך וההחלטות שקיימו – הצילו את חייו.
אבי דני: ״נתנו לי סיכויים נמוכים לחיות, וחשבו שלא אחזיק עד הבוקר. דימום בראש – מפרצת זה ממש לא צחוק. ערב ההוקרה הזמנתי את צוות מד"א שטיפל בי כי אני מוקיר להם תודה גדולה, וכשהגיעו – התרגשתי מאוד לראות אותם, בלעדיהם אני לא יודע איפה הייתי. זה שהחליטו לקחת אותי לבי״ח ספציפי – כי זיהו שאזדקק למכשור מיוחד, זה מה שהציל את החיים שלי.״
הפראמדיקים של מד"א גיא גנור ויצחק נויגרשל סיפרו: ״קיבלנו את ההזמנה לערב ההוקרה והתרגשנו מאוד לראות את אבי עומד על הרגליים. לפני שנה הוא היה בין חיים למוות ואנחנו גאים בו על הדרך שהוא עבר. כשהגענו למקום ראינו את אבי מחוסר הכרה על הרצפה. הסימנים הראשונים הראו שמדובר ככל הנראה באירוע מוחי. הענקנו טיפול רפואי והתחלנו בפינוי לניידת טיפול נמרץ כשהבנו שהטיפול בבית החולים יצריך מכשור מיוחד. תוך כדי הפינוי המשכנו לתת לאבי תרופות שיטפלו בסימפטומים שהיו לו. כשהגענו לבית החולים ולאחר שבדקו אותו הרופאים – הבנו שסיכויי ההישרדות שלו היו נמוכים מאוד ועם זאת – הטיפול שהענקנו נתן את הבסיס המלא ואפשר את התרחיש הנדיר הזה – שאבי יתעורר. כל הסיפור הזה הוא נס רפואי. זה רק יכול ללמד שאסור לוותר אף פעם.״




צילום: קוסנטנין גרוסמן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem