כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

כנראה שהעדלאידע תתקיים בל"ג בעומר, אם משרד הבריאות יאפשר זאת

עיריית חולון:העדלאידע לא בוטלה, אלא נדחתה למועד אחר, שבו יתאפשר לקיים אותה

בימים אלו שמשרד הבריאות מטיל הגבלות על כינוסים ציבוריים עקב נגיף הקורונה. רבים התאכזבו לקבל את הבשורה על ביטול העדלאידע.

מוטי ששון ראש העירייה כתב בפוסט: "זהו רגע עצוב מבחינתי, אך מתוך דאגה לבריאות תושבי העיר, ובהתאם להודעת ראש הממשלה ושר הבריאות, אנו נאלצים להודיע על דחיית העדלאידע של חולון, שהייתה אמורה לעמוד בסימן יום הולדת 80 לחולון.

ברור לי שההחלטה עלולה לגרום אכזבה לילדים הרבים, מחולון ומחוץ לה, שמחכים ומצפים לאירוע הגדול של פורים. ויחד עם זאת, בריאותם של הילדים הללו חשובה יותר. אנו מחויבים להישמע להנחיות מקבלי ההחלטות במדינה, מתוך התחשבות באינטרס הכללי של המאבק בנגיף הקורונה. האיסור על כינוסים של מעל 5,000 איש, של משרד הבריאות, לא יאפשר לצערנו הרב את קיום העדלאידע בשבוע הבא.

אלו ימים מטלטלים עבור כולנו, מכל הבחינות – ואני מאחל ומייחל לרגע שבו ישובו העניינים למסלולם התקין ,וברגע שכך יהיה, נשמח גם לקבוע מועד חלופי לעדלאידע של המדינה."

הבשורה מגיעה היום מעיריית חולון בעיקבות פניית המערכת בנוגע לביטול העדלאידע מסרה עיריית חולון: העדלאידע לא בוטלה, אלא נדחתה למועד אחר, שבו יתאפשר לקיים אותה. יצוין, כי גם בעבר, בשל אירועים ביטחוניים (בתקופת הפיגועים), נדחתה העדלאידע והתקיימה בל"ג בעומר ולא בפורים.


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem