כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

כתב אישום חמור הוגש היום נגד גסטרואנטרולוג ילדים ומנהל יחידה בבית חולים וולפסון

הרופא חשוד בביצוע עבירות מין בחמש נשים

משטרת ישראל סיימה את חקירת הרופא הבכיר החשוד בביצוע עבירות מין בחמש נשים.

בחודש יולי 2021 פתחה המשטרה בחקירה נגד פרופסור בתחום הרפואה בן 64, רופא בכיר בתחום הגסטרואנטרולגיה, בחשד לביצוע עבירות מין במטופלת במהלך טיפולים רפואיים.

על פי החשד, האירועים נשוא החקירה החלו עשר שנים קודם לתלונה, כאשר המתלוננת היתה קטינה, והם נמשכו כשנתיים.

בעקבות התלונה, פתחו חוקרי מחלק המשפחה של מרחב איילון במחוז ת"א של משטרת ישראל בחקירה סמויה, במהלכה הצליחו לאתר נשים נוספות שהעידו נגד החשוד כי ביצע בהן עבירות מין בהיותן מטופלות שלו ובמקרה אחד אף בקרובת משפחה של מטופל.

עפ"י החשד, העבירות בוצעו באצטלה של אבחון רפואי ייחודי ודאגה לבריאותן של הקורבנות. בחלק מהתלונות, חלה התיישנות על המקרים בשל חלוף הזמן מביצועם לכאורה.


עם מעצרו של החשוד באוקטובר 2021 הפכה החקירה לגלויה, מעצרו הוארך מעת לעת עד לשחרורו למעצר בית.

בדצמבר 2021, החשוד נעצר פעם נוספת וזאת בעקבות תלונה שהוגשה ע"י קטינה בגין מעשה שבוצע חודשים ספורים קודם לכן.

מיום הגשת התלונה הראשונה ועד עתה ניהלו חוקרי מחלק המשפחה של מרחב איילון חקירה מורכבת ונחושה, בליווי פרקליטות מחוז ת"א והיום צפויה הפרקליטות להגיש כתב אישום נגד החשוד בגין חשד לביצוע עבירות מין בחמש נשים, מהן 2 קטינות, 2 מטופלות נוספות וקרובת משפחה של מטופל.

במקביל פרקליטות מחוז ת"א (פלילי), הגישה היום את כתב האישום לבית המשפט המחוזי בעיר, בגין עבירות אונס, ומעשים מגונים. את העבירות ביצע בארבע ממטופלותיו ובאמו של קטין שהיה מטופל אצלו.

על פי כתב האישום שהוגש על ידי עו"ד הדס פתל וקורל שריג – פאפו, הנאשם ביצע עבירות מין בארבע ממטופלותיו. בין היתר, בטענת שווא שמדובר בבדיקות וטיפולים רפואיים הנדרשים לטיפול במחלתן. בנוסף, הנאשם אנס את אימו של אחד ממטופליו הקטינים, באמצעות החדרת אצבע לאיבר מינה,  אשר הגיעה למשרדו לאסוף מסמכים השייכים לבנה. באחד מהמקרים המתוארים בכתב האישום טיפל הנאשם בקטינה בת כ – 12, במהלך הביקורים ביצע הנאשם בקטינה מעשים מגונים וכן בעל אותה (באמצעות אצבעותיו); במקרה אחר, ביקש הנאשם, ששימש כראש מחלקה, ממטופלת בת כ 16, אשר טופלה על ידי רופא אחר במחלקה, להיכנס אליו לבדיקה. לאחר שהורה לקטינה להתפשט ביצע בה בדיקה רקטלית ובעל אותה במרמה (באמצעות אצבעותיו). בנוסף, הנאשם ביצע מעשים מגונים בשתי מטופלות נוספת בין היתר נגע באיבר מינן ובחזה שלהן עת היו על מיטת המטופלים ולאחת מהן בתום הטיפול הכניס את ידו מתחת לחולצתה, נישק את החזה שלה, נצמד אליה בעוד איבר מינו זקור ועוד.

במקביל הגישה הפרקליטות בקשה לאיסור עיסוק וקביעת תנאים מגבילים בין היתר במטרה לאסור על הנאשם לעסוק ברפואה, להתקרב לבית החולים וולפסון ועוד. במסגרת הבקשה ציינו עו"ד פתל ושריג – פאפו: " המעשים בוצעו על ידי המשיב תוך ניצול חמור של האמון שנתנו בו המתלוננות ובני משפחותיהן, התלות המוחלטת של המתלוננות, תמימותן ופערי הידע. כן ניצל המשיב את הצורך במגע ובבדיקה פיזית במסגרת הטיפול במחלתן של המתלוננות ואת היותן חסרות אונים  בעודן חשופות לחלוטין בפניו. חומר הראיות מלמד כי המשיב ביצע את המעשים במתלוננות בעודן מצויות בנקודת שפל בחייהן, כאשר חלקן נלחמו על חייהן או על חיי יקיריהן."

לנאשם יוחסו עבירות של אינוס, אינוס במרמה ואינוס קטינה שטרם מלאו לה 16, עבירות של מעשה מגונה בין היתר בקטינה שטרם מלאו לה 16 ומעשה מגונה במרמה.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem