כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

כתב אישום כנגד דניאל קידר מראשון לציון, בגין רצח בנסיבות מחמירות של איש הנדל"ן אלדד פרי ז"ל

הנאשם ירה בו שבעה כדורים מטווח קרוב

הודעה מטעם הפרקליטות:

פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה היום לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום כנגד דניאל קידר (64) מראשון לציון, בגין רצח בנסיבות מחמירות של איש הנדל"ן אלדד פרי ז"ל, על רקע אכזבתו מפרויקט נדל"ן של פרי אשר בו השקיע. קידר נאשם כי לאחר תקופה ארוכה בה ביצע מעקבים ותצפיות כדי ללמוד על שגרת חייו של פרי, הגיע מחוץ לבית הכנסת בו נהג פרי להתפלל, שם ירה בו שבעה כדורים מטווח קרוב.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד גלעד ארליך, הנאשם הצטרף בשנת 2018 לקבוצת רכישה שארגן פרי לבניית בניין מגורים בעיר לוד. המשיב שילם מראש למנוח סכום של כ-2.2 מיליון שקלים עבור שתי דירות, וזאת בהסתמך על ערבות אישית של פרי. במהלך החודשים ספטמבר- אוקטובר 2020 הוגשה בקשה לחדלות פירעון כנגד קבוצת הנדל"ן של פרי, וכן כנגד פרי עצמו ובכלל זאת נכסיו האישיים. במסגרת עבודת הנאמנים אישר בית המשפט מתווה לשיקום הפרויקט בו השקיע הנאשם, במסגרתו חויב הנאשם לשלם סכום נוסף של כ-1.4 מיליון ש"ח נוספים על מנת לקבל לידיו את הדירות אשר רכש. בעקבות החלטת בית המשפט, החל הנאשם לבצע מעקבים ותצפיות על פרי, כאשר בין היתר נהג להגיע בשעות הבוקר המוקדמות לאזור מגוריו, תצפת על ביתו ולמד את שגרת חייו. במהלך תצפיותיו, למד הנאשם כי פרי נוהג לפקוד את בית הכנסת. באחד הבקרים הגיע הנאשם לחניון בית הכנסת כשהוא רוכב על אופנוע שבבעלותו, כאשר לוחית הזיהוי שלו מוסתרת וכשהוא חמוש באקדחו האישי. הנאשם המתין לפרי עד להגעתו לבית הכנסת, אז ירה בו שבעה כדורים מטווח קרוב ביותר והביא למותו במקום.

במקביל לכתב האישום הוגשה נגד הנאשם בקשת מעצר עד לתום ההליכים, בה ציין עו"ד ארליך: "מעשי המשיב מגלמים מסוכנות רבה, מדובר במשיב אשר בתכנון קר ומחושב למד את אורחות חייו של המנוח, ביצע מעקבים יום מרובים ובחר את זירת הרצח כחודשיים טרם ביצועה. המשיב ביצע את המעשים בקור רוח, שיטתיות ויסודיות מאופן מושכל ומתוכנן. עסקינן בירי  אכזרי ללא רחם  המנוח נורה בעורפו, חזהו גבו ידו ורגלו באופן שהותיר פגיעה במרבית האיברים החיוניים בגופו, ירי שהוביל למותו של המנוח. במעשיו אלו וידא המשיב את מותו של המנוח".

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem