כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

כתב אישום כנגד תושב ראשון לציון בגין התפרעות

כתוצאה ממעשי הנאשם והאחרים, נזרע הרס רב בגלידרייה וברחבה החיצונית

פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) הגישה לפני זמן קצר לבית משפט המחוזי בעיר כתב אישום כנגד תושב ראשון לציון בגין התפרעות שסופה נזק מתוך מניע גזעני, זאת לאחר שלקח חלק באירועים בבת ים שכללו הפרות סדר, התפרעות אלימה ועוד.

אירוע כתב האישום, התרחש במהלכה של מערכה צבאית בין מדינת ישראל לארגון החמאס ברצועת עזה, אשר כונתה מבצע "שומר החומות". במהלך הימים שקדמו לאירועים המתוארים בכתב האישום, הייתה נתונה האוכלוסייה האזרחית במדינת ישראל תחת מתקפה של אלפי רקטות שנורו מרצועת עזה לעבר תושבי ואזרחי מדינת ישראל. בה בעת, התעורר גל של הפרות סדר והתפרעויות אלימות ברחבי הארץ, על רקע לאומני-גזעני, שכלל תקיפות של כוחות המשטרה והביטחון, וכן של אזרחים ערבים ויהודים אלה כלפי אלה.

על פי כתב האישום, שהוגש ע"י עו"ד דרור לוי, בתאריך 12.5.2021 התרחשו התפרעויות בעיר בת ים, אשר כללו, בין היתר, הפרות סדר, השחתת רכוש, עימותים וידויי חפצים המכוונים כלפי אנשים ממוצא ערבי וכוחות הביטחון. במהלך האירועים, הגיע הנאשם יחד עם אחרים, כשבידם כלי תקיפה שונים, לגלידרית "ויקטורי", אשר בבעלות אדם ממוצא ערבי וניפצו את חלונות הזכוכית של הגלידריה, עקרו את הגדרות המקיפות אותה ויידו אותן יחד עם חפצים שונים לתוך הגלידריה, בשל מוצאו הלאומי-אתני של בעל הגלידריה.    

כתוצאה ממעשי הנאשם והאחרים, נזרע הרס רב בגלידרייה וברחבה החיצונית, המוערך במאות אלפי שקלים.

בבקשת המעצר עד תום ההליכים ציינו עו"ד לוי כי: "לאור כל האמור לעיל, בדגש על חומרת המעשים, נסיבות ביצועם, לרבות העובדה כי בוצעו על רקע גזעני, תטען המבקשת כי לשם הגנה על הציבור מפני המשיב, יש הכרח להרחיקו מהציבור בדרך של מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים."


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem