כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

כתב אישום נגד שודדות התיקים

כתב אישום נגד השודדות בחולון ובת ים

11 סעיפים בגין גניבה והונאת קשישים וכן הפרת הוראה חוקית בכתב אישום שהגישה אתמול (ד') משטרת ישראל נגד 4 נשים מאזור המרכז והדרום.

במהלך החודשים מרץ ואפריל התקבלו במשטרה תלונות בגין גניבות תיקים מקשישות בערים חולון ובת ים. מפרטי החקירות מסתמן כי הנאשמות חברו יחדיו לבצע עבירות גניבה והונאה של אנשים מבוגרים כאשר הקורבנות שנבחרו על ידן הם בגילאי 64-81.

הנאשמות נהגו להיצמד לקשישות, ובאחד המקרים אף לקשיש, כאשר הן מסיחות את דעתן בשיחה בטלה ואז גונבות מהן תיקים או ארנקים שהכילו לרוב כסף מזומן, כרטיסי אשראי ומסמכים שונים וכן טלפונים סלולריים.

בחלק מהמקרים, זמן קצר לאחר הגניבה ניסו הנאשמות למשוך כסף באמצעות כרטיסי האשראי הגנובים ובדרך זו הצליחו לגנוב עשרות אלפי שקלים במצטבר.

רק במקרה אחד לא הצליחו הנאשמות במזימתן והן נמלטו ללא שלל. על כך מיוחס להן אישום בגין ניסיון גניבה בצוותא.


הנאשמות (24-42, ממרכז הארץ ומהדרום) נעצרו בתחילת החודש, לאחר שבאותו יום ביצעו חמש גניבות ברחבי חולון ובת ים; ומשכו אלפי שקלים באמצעות כרטיסי האשראי אותם גנבו מהקשישים.

מעצרן של הנאשמות הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בתל אביב וכעבור זמן מה הן שוחררו למעצר בית. במשך כל התקופה הזו המשיכה המשטרה בניהול החקירות המורכבות.

תוך כדי כך, בביקורת שנעשתה לאחת הנאשמות, הוברר כי הפרה את מעצר הבית המוחלט שהוטל עליה ובשל כך היא נאשמת גם בהפרת הוראה חוקית.

אתמול (ד') הגישה יחידת התביעות של מחוז ת"א במשטרת ישראל כתב אישום נגד הנאשמות ובו 11 סעיפי אישום שעיקרם גניבות בצוותא והונאות בכרטיסי חיוב בצוותא.

משטרת ישראל תמשיך לפעול ללא לאות ובכל האמצעים למיצוי הדין כנגד אותם עבריינים אשר פוגעים בביטחונו וברכושו של הציבור הנורמטיבי.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem