כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

כתב אישום על ריסוס גז פלפל

עדיין לא הוגשו כתבי אישום בחולון

בהמשך לארועי האלימות שהתרחשו לאחרונה בחולון ובערים אחרות.

המשטרה הגישה כתב אישום נגד נאשם בן 24, שריסס גז פלפל לעבר משתתפי מחאה שהתקיימה בשבוע שעבר ברחוב יפת ביפו.

חטיבת התביעות של המשטרה הגישה אתמול (ד) לבית משפט השלום בת״א, כתב אישום נגד בן 24 מבת ים, המואשם בכך, שריסס גז פלפל לעבר משתתפי מחאה שהתקיימה בשבוע שעבר 17.10.20 בשעות הערב בצומת הרחובות יפת-הבעל שם טוב ביפו.

על פי כתב האישום, הנאשם נהג ברכב פרטי יחד עם בת זוגו ואחרות, ובהגיעם לצומת, הפנו אמירות וגידופים לעבר המפגינים והנאשם ריסס מתוך הרכב גז פלפל, אשר פגע בעיניהם של שניים מהמפגינים.

מיד בסמוך לאירוע, פתחה המשטרה בחקירה מאומצת, שכללה פעולות מהירות לאיתור זהות הנאשם אשר עזב את המקום והצליחה לעצור את הנאשם שעות ספורות לאחר האירוע.


כאמור, עם השלמת החקירה שנוהלה במרחב יפתח של המשטרה, הוגש אתמול (ד) כתב אישום לבית משפט השלום בת״א, באמצעות יחידת תביעות ת״א של חטיבת התביעות במשטרה.

ממשטרת ישראל נמסר בנוסף כי כתב אישום זה מצטרף לשורה של כתבי אישום שהוגשו לאחרונה על ידי המשטרה, נגד נאשמים אשר נהגו באלימות כלפי מפגינים ברחבי הארץ ובמשטרה ממשיכים לחקור ביסודיות מקרים נוספים במטרה להגיע למיצוי דין.

לגבי ארועי האלימות שקרו בחולון, עדיין לא הוגש אף כתב אישום כנגד מרססי הגז ומשליכי הביצים על המפגינים.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem