כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

לאור העלייה בכמות המשלוחים: 20 מתקני מיחזור קרטונים יוצבו בשכונות ראשון לציון

בנוסף לכך, יוצבו מתקני מיחזור אלקטרוניקה

לאור העלייה בכמות המשלוחים: 20 מתקני מיחזור קרטונים יוצבו בשכונות ראשון לציון

עיריית ראשון לציון תציב 20 מתקני מיחזור קרטונים בשכונות העיר, בשל העלייה בהזמנת משלוחים. מדובר בצעד נוסף של העירייה בשמירה על ניקיון העיר ואיכות הסביבה. בנוסף לכך, יוצבו מתקני מיחזור אלקטרוניקה, ובעתיד בכל שכונה יהיה אזור ייעודי עם כל מתקני המיחזור. ראש העירייה, רז קינסטליך: "צעד נוסף שיעזור לשמור על ניקיון העיר".

עיריית ראשון לציון תציב השבוע 20 מתקני מיחזור קרטונים שיוצבו ברחבי השכונות בעיר. היוזמה נולדה לאור העלייה החדה בכמות הזמנת המשלוחים, שבעקבותיה עלה השימוש בקרטונים. לאור זאת, החליטו בעירייה להציב מתקנים ייעודים במטרה לשמור על ניקיון העיר ואיכות הסביבה. המתקנים החדשים יתווספו לקיימים, כאשר בעתיד יהיה מרחב ייעודי בכל שכונה למתקני מיחזור.

ראש העירייה, רז קינסטליך: "ניקיון העיר נמצא בראש סדר העדיפויות שלנו. הצבת מתקני המיחזור הם צעד נוסף שיעזור לשמור על הניקיון בעיר ועל איכות הסביבה. יחד עם זאת, אנחנו לא מתכוונים להסתפק רק בזה. יש לנו עוד לאן לשאוף, ואנחנו נעשה כל שיידרש על מנת לשפר את מצב הניקיון".

יפעת יפת מאירוביץ', מחזיקת תיק המיחזור, מסרה: "אנחנו עושים צעד נוסף למען איכות הסביבה ושמירת הניקיון בראשון לציון. נגיף הקורונה הוליד מציאות חדשה, שבה יותר ויותר אנשים מזמינים אוכל שמגיע בקרטונים. לכן, ראינו לנכון להציב את מתקני המיחזור עבור תושבות ותושבי העיר, ואני קוראת להם להמשיך למיין פסולת כפי שהיה עד כה".


כאמור, במינהל לאיכות הסביבה מתכוונים להקים בכל שכונה בעיר מרחב סגור שמיועד למתקני המיחזור. המתחם יכלול, בנוסף למתקן איסוף ומיחזור הקרטונים, גם את מתקני מיחזור ואיסוף הנייר, מתקן למכלי זכוכית ומתקן לטקסטיל. בנוסף, יוצבו בקרוב מתקנים למיחזור אלקטרוניקה בשכונות נווה דקלים, בקרית גנים, בנחלת יהודה, בשיכון המזרח ובמרום ראשון.

כזכור, בעיריית ראשון לציון נקטו בשורת צעדים על מנת לשפר את מצב הניקיון בעיר. בין היתר, הוקמה מערכת לשליטה ובקרה על כמות העובדים במקום מסוים על בסיס חיישני מיקום על גבי הפחים של מנקי הרחובות, בפיילוט הקקנוע שבמסגרתו אופנוע ייעודי אוסף את צואת הכלבים ברחובות; ונוספו מכונות שטיפה ומכונות קרצוף לרחובות הראשיים בעיר.
כמו כן, התקציב בתחום הניקיון בשנת 2022 קיבל תוספת בסך 25 מיליון ₪.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem