כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

לאחר העיכובים תקציב עיריית חולון אושר במועצת העיר

צפו בגזבר העיר מסביר למה לא ניתן לתת חוג לכל ילד והטבות אחרות שדרשו חברי האופוזיציה

אמש(ראשון) עבר בישיבה מיוחדת תקציב עיריית חולון.

התקציב עבר לאחר דיוניים רבים ודחיות במהלכם סיעת ש"ס חברה לאופוזיציה ובכך הצליחה לעכב את העברת התקציב.

אמש ארע המהפך כאשר חלק מחברי האופוזיציה נעדרו ואלו שהיו הצביעו עם הקואליציה וכך הצליח לעבור התקציב.

דרישות רבות לשינוי פני העיר היו לאופוזיציה כמו חוג לכל ילד כפי שקיים בערים אחרות או הטבות לברכות ועוד..כל אלו נדחו ואת ההסברים סיפק גזבר העירייה.

הגזבר אמר שההצעות של האופוזיציה לא ישימות משום שחלקם אם יתבצעו הוא סגירה של מוסדות התרבות בעיר.


הגזבר הוסיף ואמר שהדבר יגרום לפיטורי עובדים ונזק כלכלי לעירייה.

כמו כן הדבר יפגע בתדמית העיר והזכיר"עד לא מזמן היינו חובתיים"

לבסוף אושר התקציב ברוב של 15 מול 5 מתנגדים מקרב חברי האופוזיציה, סך כל התקציב 1,508,445,000 ₪  .

מסיעת צעירים נמסר : ברגע האחרון, חברי אופוזיציה עשו יד אחת עם ראש העיר כדי לפגוע בתכנית ׳חוג לכל ילד׳ לילדי חולון.
הערב בישיבת התקציב, הוכיח פעם נוספת ראש העיר שהוא לא סופר את תושבי חולון. מה שבראשון לציון ובת ים הצליחו ליישם, בחולון מוטי ששון נכשל.
כזכור, בחודש אוקטובר 2021 אישרה מועצת העיר ברוב קולות *הצעת החלטה שקובעת כי תכנית ׳חוג לכל ילד׳ של סיעת צעירים תקבל מימון בתקציב הקרוב*. חברי סיעת צעירים אף הכינו תקציב אלטרנטיבי ושקול עם מקור תקציבי לתכנית ׳חוג לכל ילד׳ וכן ליוזמות חשובות של חברי מועצה אחרים. מאז אותו רגע, *עשה ראש העיר מוטי ששון כל שיכל כדי להכשיל את התכנית*, תוך פגיעה בילדי חולון. בעוד שבערים בת ים וראשון לציון מיהרו העיריות ואימצו תכנית דומה, בחולון האגו הפוליטי של ששון גבר על הצרכים של ילדי העיר. לא רק שמוטי ששון פטר עצמו בתירוצים שונים ומשונים מדוע לא לקבל את התכנית, הוא גם הורה לגזבר שלא לבחון את התקציב האלטרנטיבי של סיעת צעירים.
הערב, *לצערם של ילדי חולון*, עלה בידו של ראש העיר להעביר לצידו חברי וחברת אופוזיציה, *כדי שיצביעו נגד התקציב האלטרנטיבי*.סיעת צעירים תמשיך לקדם את התכנית לטובת ילדי חולון. אנו מקווים שתושבי חולון יזכרו בבחירות הבאות מי הם חברת וחברי האופוזיציה שברגע האמת החליטו לפעול נגד ילדי חולון.
*בר שי, מ״מ יו״ר סיעת צעירים*: ״במשך חודשים נאבקנו כדי *שתושבי וילדי חולון יקבלו חינוך טוב ואיכותי גם מעבר לשעות הלימודים*. לצערנו חברי אופוזיציה והנהלת העיר נכנעו ללחצים והצביעו נגד התושבים.״

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem