כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

לאחר ששתה אלכוהול החל לנהוג ברחבי הערים ראשון לציון, חולון ובת ים ויבנה

נגד החשוד הוגש כתב אישום

פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום כנגד תושב ראשון לציון(21) בגין נהיגה בשכרות, נהיגה ללא רישיון, שימוש ברכב ללא רשות, סיכון חיי אדם והפרעה לשוטר במילוי תפקידו, זאת לאחר שלמרות שאין לו רישיון נהיגה לקח את רכבו של אביו ללא רשותו ונהג בשכרות ברחובות ראשון לציון תוך שהוא נוסע בפרעות ואינו נענה לקריאות ניידת המשטרה לעצור. כתוצאה מהמרדף שני שוטרים פונו לקבלת טיפול רפואי.  

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עורך הדין שקד עזרא ליבו, הנאשם אשר אינו מחזיק ברישיון נהיגה, לקח את רכבו של אביו ולאחר ששתה אלכוהול החל לנהוג ברחבי הערים ראשון לציון, חולון ובת ים ויבנה, כאשר ברכב ישובים שני נוסעים נוספים. לאחר שהתקבל במשטרה דיווח על גניבת הרכב, הוא אותר על ידי ניידת משטרה, משהתקרבה אחת השוטרות לעבר הרכב, החל הנאשם בנסיעה מהירה במטרה להימלט מן השוטרים. למקום הוזעקו ניידות נוספות, אשר החלו דולקות אחרי הנאשם, שהמשיך לנהוג בפרעות ברחובות העיר ראשון לציון, תוך שהוא חוצה רמזורים באור אדום ואף נוסע בניגוד לכיוון התנועה. במהלך המרדף אחר הנאשם, התנגשה אחת הניידות בכלי רכב אחר שנסע אותה העת בכביש. כתוצאה מההתנגשות נגרם נזק לניידת ואילו שניים מן השוטרים נפצעו באורח קל ונזקקו לטיפול רפואי. למרות כל אלה, לא חדל הנאשם מנהיגתו הפרועה תוך שהוא פוגע בכלי רכב חונים וגורם להם לנזק. בסופו של דבר, בשל נזק שנגרם לרכב בו נהג, עצר הנאשם את הרכב והורה לנוסעים שהיו עמו להימלט מן המקום, חרף קריאות השוטרים לעברו שיעצור. בהמשך נעצר הנאשם בביתו, כאשר בבדיקת ינשוף נמצא בגופו אלכוהול בריכוז גבוה מן המותר.

במקביל לכתב האישום הוגשה גם בקשה להארכת מעצר בה כתבה עו"ד עזרא-ליבו כי "מסוכנותו של המשיב נלמדת מנהיגתו הפרועה, בעודו שיכור ותחת השפעת אלכוהול, תוך שניידות משטרה דולקות אחריו, כאשר הוא עובר עבירות תנועה חמורות שמסכנות את המשתמשים בדרך, ומסכן נוסעים נוספים שהיו עמו ברכב " עוד צוין בבקשת המעצר: "קיים יסוד סביר לחשש כי שחרורו ממעצר יביא לשיבוש מהלכי משפט והתחמקות מהליכי שפיטה. בביצוע העבירות נשוא כתב האישום, ניסה המשיב לחמוק מרשויות האכיפה, תוך הפגנת תעוזה יוצאת דופן וזלזול מוחלט בחוק ובאמונים על אכיפתו…מסוכנות יתרה טמונה במעשיו של המשיב, כעולה מחומר הראיות שאין זו הפעם הראשונה בה נוטל המשיב את רכבו של אביו ללא רשות, כאשר הוא נוהג ללא רישיון נהיגה ומסכן בכך את המשתמשים בדרך".

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem