כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

לא מחזירים את הכסף

למרות הקורונה אין החזר כספים עבור מסיבת הסיום

בימים בהם הגבלות הקורונה הגיעו למערכת החינוך במיוחד ולמסיבות הסיום בפרט מסתבר שיש גופים שבחרו להיות יותר נוקשים כלפי הורים שסגרו מסיבות סיום, וכעת בגלל המצב מעוניינים לבטלם. אחד מהגופים הוא הבריכה שנמצאת בקריית רבין.

ההורים בבית הספר שמיר זועמים על המפעילים בברכת קריית רבין בחולון, לאחר שש שנים שהילדים שלנו סיימו את הלימודים רצינו לערוך להם מסיבה מפוארת בברכה בקריית רבין, כעת בגלל המצב בקורונה הורים רבים חששו לשלוח את הילדים למסיבה ובשל כך ביקשו לבטל את המסיבה ולקבל את כספם בחזרה, אך מפעילי הברכה סרבו להחזיר את כספם. אומרת לנו אם שבנה לומד בכיתה ו והיא אחת ממארגנות הארוע:

בחודש מרץ פנינו למפעילי הברכה וביקשנו לערוך מסיבה מכיוון שהמקום התאים לנו, זה היה בתקופת הקורונה ווידאנו שזה תחת המגבלות והם אישרו זאת. נתנו להם מקדמה והם אמרו – עכשיו נשאר לחכות לתאריך. שמצב הקורונה החמיר פנינו לבטל את המסיבה הם מצידם סרבו להחזיר לנו את המקדמה, אנחנו לא חתמנו על הסכם שאנחנו אמורים לתת להם דמי ביטול לכן התפלאנו שהם לא מעוניינים להחזיר את הכסף. אנו נתנו מקדמה כדי לשריין את התאריך וזהו. ששאלנו איך הם יעשו את המסיבה תחת המגבלות, נאמר לנו: "תכנסו 60 איש כל אחד בתורו." זה פשוט לא נורמלי אנו שכבה של 160 איש, איך יהנו כל הילדים, 60 איש בפנים והשאר בחוץ? פנינו להנהלה ואמרנו: תבינו אותנו! אך הם סרבו להקשיב ולא רצו להחזיר את הכסף. ממש הופתענו מההתנהלות הבריונית. בימים אלו ציפינו לקצת אמפתיה וחמלה, הרי לא הזמנו שרותים רק שריינו תאריך. אנחנו מבקשים דבר אחד, אנא החזירו את הכסף להורים.

המערכת פנתה להנהלת קריית רבין ולא קיבלה תשובה רשמית בכתב כמקובל. עוד נציין שאנו מחכים לתשובה רשמית מיום שישי.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem