כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

לא נעים לראות חוף ריק

תושבי חולון ובת ים הצטופפו בחופי ראשון לציון

בימים רגילים שעות הצהריים אמורות להיות השעות העמוסות ביותר בחופי הים.

סיור קצר בחופי בת ים וראשון מגלה תמונה עגומה וציבור ממורמר משלוש ערים.

בעוד צביקה ברוט ראש עיריית בת ים הכריז השבוע כי עקב תחלואת הקורונה הוא קיבל החלטה,

לסגור את החופים בין השעות 10-17 בלבד והתאמת שעות שירותי ההצלה בשבוע הקרוב למועד פתיחת החופים.
כאשר בעיריית בת ים ציינו כי מנכ״ל משרד הבריאות פנה במכתב לראש העיר והודיע לו כי הממשלה החליטה להעביר סמכויות לגבי חוף הים לראש העיר. במסמך שהועבר , מנכ״ל משרד הבריאות ציין כי הוא מבקש מראש העיר להפעיל את סמכותו ולסגור את החוף.

עיריית ראשון לציון לעומתה החליטה החלטה מבורכת שמיום שבת שעבר, להאריך את שירותי ההצלה בשלוש חופים עד השעה 20:00 בערב או עד החשיכה. השירות ינתן עד ה31.8.20


ההחלטה התבררה כנכונה שרק ביום שלישי השבוע בסביבות השעה 19:00 בערב נכנסו שלושה צעירים, בשנות העשרים לחייהם, למים בחוף אסור לרחצה והחלו להיסחף בזרם. הודות להארכת שעות שירותי הצלה בחוף, הוזעקו למקום מצילים ואיתם מנהל אגף חופים, אלי שוורצברג. השלושה נמשו מהמים על ידי המצילים. "אם לא היינו בחוף, זה היה נגמר אחרת" אמר שוורצברג.

אלא שהיום בשעה שתושבי חולון רגילים להתפצל לחופי בת ים וראשון לציון ,הם נאלצו לנדוד לחופי ראשון לציון מכיוון שחופי בת ים היו סגורים,וכך גם נאלצו לעשות תושבי בת ים ,דבר שיצר עומסים בחופי ראשון לציון ופלמחים ששם נסגר החוץ בשעות המוקדמות של הבוקר.

צפו בסרטונים מבת ים וראשון לציון(הסרטון מראשון לציון צולם לפני כשבוע על ידי החברה לבטחון בראשון לציון):

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem