כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

לא תאמינו איזה מינוי יוצג היום בישיבת מועצת העיר חולון

המינוי שמסעיר את הרשתות החברתיות

היום אמורה לעלות בישיבת מועצת העיר הצעה למינויה של חנה הרצמן מי שהייתה מנכלית עיריית חולון לדירקטורית מטעם הציבור בחברה לבידור ובילוי.

עם היוודע דבר המינוי הצפוי הדבר עורר סערה וזאת משום שחנה הרצמן פרשה מעיריית חולון וזאת לאחר שהסדירה את עיניניה עם הרשויות.

סיעת צעירים חולון העלתה פוסט ברשתות החברתיות אודות המינוי בזו הלשון:

הערב בישיבת המועצה, תעלה בקשתו של ראש העיר למנות את מנכ"לית עיריית חולון לשעבר, חנה הרצמן, כנציגת ציבור בחברת הבת של העירייה – החברה לבילוי ובידור חולון.

להזכירכם, חנה הרצמן נדרשה, במסגרת הסדר עליו חתמה מול משרד האוצר, להשיב 43,000 ש"ח נטו לקופת העירייה, לאחר שנמצאו ליקויים משמעותיים בתנהלותה בדו"ח מבקר המדינה שפורסם בנובמבר 2016. הליקויים מתאפיינים ביציאה לחו"ל באופן פרטי, על חשבון משלם מיסי העיריה, נסיעות שלא נמצא להם אישור, ביקורים במוזיאונים, ושיחות טלפון רבות, אשר נרשמו על חשבון העירייה ואי סימון ימי חופשה. אנו סבורים כי על נציג ציבור חלים כללים התנהגותיים ואתיים עליהם הוא מחוייב להקפיד. אלו, נועדו להדריך ולהנחות את נציג הציבור בהתנהלותו ובתהליך קבלת ההחלטות שלו. אנו מוצאים פגם מהותי בבקשה למינויה של חנה הרצמן לתפקיד וקוראים לראש העיר להוריד את הנושא מסדר היום ומשאר חברי המועצה להתנגד בכל תוקף למינוייה.


מהמשמר החברתי חולון נמסר:

סעיף 27 שיידון היום בישיבת המועצה היום 3.4.2022 אסור שיקרה .

מנכ"לית העיריה לשעבר שנדרשה להשיב כספי הציבור לקופת העיריה וששמה הוזכר בדוחות מבקר המדינה לא ראויה לשום תפקיד ציבורי, לרבות בעיריית חולון

תגובת עיריית חולון:

ראש העיר סבור כי יכולותיה המוכחות וניסיונה רב השנים של חנה הרצמן כמנכ"ל העירייה יביאו לתרומה חיובית גם כנציגת ציבור בחברת בת עירונית, וזאת בדומה לגמלאי עירייה בכירים אחרים שמונו לנציגי ציבור בחברות בנות כדוגמת יצחק וידבסקי, לשעבר גזבר העירייה, וחיים כץ, לשעבר סמנכ"ל תעשייה ומסחר. חנה הרצמן פרשה מהעירייה מיוזמתה לפני כחמש שנים והסדירה את ענייניה מול העירייה ומול הרגולטורים במדינה לשביעות רצון כל הגורמים.

כעת לאחר שהרשתות החברתיות סערו במשך היום בשל המינוי נותר רק לראות כיצד יצביעו חברי מועצת העיר.

אנחנו נהיה שם כדי לעדכן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem